Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #1 Skrevet 11. januar 2017 hei, jeg tok ut spiralen noen dager før jul, etter å ha blødd konstant i 9 mndr var jeg lei. men… hadde sex dagen før jeg tok den ut… så nå kommer en snikende redsel…. er det mulig å ha blitt gravid? selv om vi nå bruker kondom? tenker på den dagen før fjerning av spiralen (herregud at vi ikke tenkte så langt)… har to fantastiske barn, men yngste er ikke et år enda så ikke klar til flere (og ikke skal vi egetlig ha flere heller,….) Anonymous poster hash: 1b762...e47
Meg og alle gutta Skrevet 11. januar 2017 #2 Skrevet 11. januar 2017 Hormonspiral eller kobberspiral? Vil tro at hormonene etter hormonspiral sitter litt lengre i kroppen uansett slik at det mest sannsynlig vil gå bra? Tar jo ofte en stund før syklusen kommer igang igjen etter bruk av hormonspiral om jeg ikke tar feil? Har ingen erfaring med hormonspiral. Har kun brukt kobberspiral, og der går jo syklusen sin gang med eggløsning og det hele. Spiralen bare hindrer egget fra å feste seg i livmoren. Så hvis du har brukt kobberspiral og tok den ut under eggløsning så vil jeg tro sjansen er der.
Meg og alle gutta Skrevet 11. januar 2017 #3 Skrevet 11. januar 2017 Hvis dere i tillegg har brukt kondom så trenger du ihvertfall ikke å bekymre deg så lenge den ikke sprakk. Kondom går jo som et fullverdig prevensjonsmiddel da.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #4 Skrevet 11. januar 2017 Har man livmor og eggstokker, og har sex med en mann som har testikler, og sexen inneholder penis i nærheten av skjeden kan man bli gravid Så du må nok ta en test Anonymous poster hash: 94ace...981
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #5 Skrevet 11. januar 2017 takk for svar.. nei brukte ikke kondom dagen før spiralen ble fjernet. men godt å høre hormonene fra hormonsprialen kan henge litt i, phu! tvi tvi Anonymous poster hash: 1b762...e47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå