Gå til innhold

Flere her som ønsker Sylvi Listhaug som statsminister?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha neitakk😂

Anonymous poster hash: 002fa...859

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At 9 av 10 idioter vil ha henne stemmer nok.

Enn så lenge er det, takk Gud,ikke så mange idioter i Norge, men med den farten de formerer seg med hverandre så skulle det ikke forundre meg om de snart er i reint flertall.

(Kildekritikk er et fint dyr.)

Skrevet

At 9 av 10 idioter vil ha henne stemmer nok.

Enn så lenge er det, takk Gud,ikke så mange idioter i Norge, men med den farten de formerer seg med hverandre så skulle det ikke forundre meg om de snart er i reint flertall.

(Kildekritikk er et fint dyr.)

Neida, mye bedre med ukontrollert innvandring av horder med unge menn med ikke-vestlig bakgrunn som mener at kvinner er verdt mindre enn dyr, og at vestlige kvinner er verdt enda mindre. Skikkelig bra situasjon som bidrar til at velferdsstaten og rettsstaten Norge utvikler seg i positiv retning for de fleste borgerne. Her i kommunen (bor i mellomstor norsk by) er det NULL jenter på asylmottak for mindreårige - kun gutter rundt 16-17 år. På asylmottak for voksne er andel kviner 3 %. Er det virkelig MENN som trenger mest beskyttelse fra krig? Skal ikke menn være i hæren og forsvare landet sitt, og gamle, kvinner og barn sendes i sikkerhet? Jeg ønsker ikke å støtte folk som kommer hit og ditcher sin familie i hjemlandet under bomberegnet, og attpåtil forlanger særbehandling og at det skal gjelde egne regler for dem. Slik som den saken i Vadsø, der to menn bestemte seg for å reise hjem igjen til krigen fordi de ikke fikk egen dusjrom som de ikke delte med kvinnene, maten ikke var halal nok og rommet de bodde på var litt shabby. Da har du det faen meg ikke ille der du kommer fra...

Folk som respekterer norske lover og regler og ikke rangerer folk etter kjønn, rase og religion, som ønsker å jobbe, studere eller bidra på annen måte her i landet, OG ta vare på familien sin er hjertelig velkomne hit. Horder med unge menn som krever at norske kvinner skal dekke seg til og følge sharialover, "muslimske" rentefrie lån i banken, egne kjeler til maten sin på institusjoner og kjønnsdelt svømmeundervisning er ikke velkomne hit.

Anonymous poster hash: 6c11d...f00

Skrevet

Grøss og gru.

Dette må være en undersøkelse med et utrolig skjevt utvalg.

Skrevet

Ingen tenkt statsministerkandidat i Norge ville ha klart å få støtte i 90 % av befolkningen, det er komplett umulig. Hvis noen tror på disse tallene så skorter det alvorlig på virkelighetsforståelse og evne til kritisk tenkning og resonnement.

Når det gjelder kilden, så håper jeg virkelig HI troller og ikke seriøst opplever saker fra e-avisa som rene fakta.

Anonymous poster hash: 915f0...85f

Skrevet

Neida, mye bedre med ukontrollert innvandring av horder med unge menn med ikke-vestlig bakgrunn som mener at kvinner er verdt mindre enn dyr.

Folk som respekterer norske lover og regler og ikke rangerer folk etter kjønn, rase og religion, som ønsker å jobbe, studere eller bidra på annen måte her i landet, OG ta vare på familien sin er hjertelig velkomne hit. Horder med unge menn som krever at norske kvinner skal dekke seg til og følge sharialover, "muslimske" rentefrie lån i banken, egne kjeler til maten sin på institusjoner og kjønnsdelt svømmeundervisning er ikke velkomne hit.

Det eneste du gjør her er å kopiere oppgulpet til Sylvi Listhaug. Om du hadde et fnugg av ressurser så hadde du hatt et verktøy som heter kildekritikk. Det du fremsetter er meninger og fortellinger om enkelthendelser. Det vitner ikke om intelligens og forståelse at du bruker hendelser på individnivå og anvender de spm en sannhet på gruppenivÅ.

Om vi anvender din metode på Norge er alle nordmenn terrorister fordi Breivik gjorde en terrorhandling. Og både du og jeg vet jo at det ikke er tilfellet.

Du viser heller ikke til en eneste kilde i påstandene dine, det eneste du viser er fordommer uten rot i virkeligheten.

Anonymous poster hash: 573bd...297

Skrevet

Eeehhh... "Norsk Statistikk og Forskningsråd"? Skurrer litt, eller?

Skrevet

Dere er klar over at dette er tulleside og at det ikke er noe som heter Norsk Statistikk og Forskningsråd?

Sannheten er vel nærmere at 9 av 10 ville rømt landet hvis Sylvi ble statsminister.

Anonymous poster hash: cfedf...c09

Skrevet

Nei, det er fakta. Jeg har sett avstemninger på nettavisen og der er tallene alltid de samme, 9 av 10 ønsker Sylvi Listhaug som statsminister.

Anonymous poster hash: 85eb9...9d2

Det har kanskje med hvem som leser nettavisen å gjøre... De er ikke nødvendigvis representative for folket.

Dersom dette stemmer, kan du heller påstå står "9 av 10 som leser nettavisen vil ha listhaug som statsminister". Noe jeg kan tro på.

Skrevet

Er det samme trolle-troll med en ny trolle-tråd? At det går an!!

Anonymous poster hash: f57f2...051

Skrevet

9 av 10 nordmenn ønsker Listhaug som statsminister

http://eavisa.com/2016/09/12/siste-nytt-9-10-nordmenn-onsker-listhaug-statsminister/

Det står at en hel del arbeiderpartifolk også støtter Sylvi Listhaug. Tviler ikke, de eneste de har i den triste ledelsen der er jo folk som ønsker åpne grenser! Kanskje får vi Sylvi til statsminister etter valget?

Jepp👍

Anonymous poster hash: 34fb1...843

Skrevet

Jeg hører ikke folk si noe negativt om henne. Tvert i mot, jeg hører bare folk takke henne for at hun får til så mye i regjering. De eneste som rakker ned på henne er noen få venstrevridde og sosialister, i tillegg til journalistene. Men de aller fleste i folket støtter henne. Ingen tvil.

Men så er ikke ekkokammeret ditt en seriøs gallup heller, da 😂

Anonymous poster hash: fa676...5e7

Skrevet

Det eneste du gjør her er å kopiere oppgulpet til Sylvi Listhaug. Om du hadde et fnugg av ressurser så hadde du hatt et verktøy som heter kildekritikk. Det du fremsetter er meninger og fortellinger om enkelthendelser. Det vitner ikke om intelligens og forståelse at du bruker hendelser på individnivå og anvender de spm en sannhet på gruppenivÅ.

Om vi anvender din metode på Norge er alle nordmenn terrorister fordi Breivik gjorde en terrorhandling. Og både du og jeg vet jo at det ikke er tilfellet.

Du viser heller ikke til en eneste kilde i påstandene dine, det eneste du viser er fordommer uten rot i virkeligheten.

Anonymous poster hash: 573bd...297

Neida, jeg viser ikke til fordommer, men til status i vår kommune. Vi har noen svært få voksne kvinnelige asylsøkere, og ingen enslige kvinnelige asylsøkere under 18 år. Hvordan jeg vet det? Det var aksjon på Facebook der man skulle se om man hadde noe klær og idrettsutstyr til voksne og barn som man ikke trengte - mottaket ønsket å få det. Da jeg ringte dem og spurte hva de trengte, siden jeg hadde masse dameklær i str. S, jentestæsj og -utstyr, fikk jeg beskjed om at de ikke har noen jenter blant enslige mindreårige asylsøkere. Spurte så om de trengte utstyr og klær for voksne damer, og fikk beskjed at det var det 4 stk av, og de allerede fikk alt de hadde behov for. Altså, flesteparten av asylsøkere i vår kommune er unge menn. Da lurer jeg på, hva skjer med familiene deres? Hvor er alle kvinner og barn, som trenger beskyttelsen mest?

Jeg vil heller ikke ha Listhaug som statsminister, men ukontrollert innvandring som det er lagt opp til slik det er i dag, er ikke veien å gå. Og jeg forstår at folk er lei når jentene i Oslo blir skreket "hore" etter og antastet, når mindreårige blir antastet av beboere på asylmottak uten at det får noen som helst konsekvenser. Når det kommer krav på krav om det ene og det andre hele tiden. At banker skal yte muslimske lån uten renter. At kvinnene i familien skal slippe å jobbe og motta penger for å gå hjemme, fordi de ikke har lov til å jobbe i henhold til kulturen. Når jenter blir sendt til hjemlandet for omskjæring, selv om foreldrene vet at det er straffbart i Norge, så blir det gjennomført likevel. Som konsekvens av det kommer det lovforslag om at det skal bli pålagt med gynekologisk undersøkelse av alle skolejenter i den "kritiske" alderen.

Jeg er selv innvandrer, men krever ikke at alle andre skal tilpasse seg meg. Jeg valgte å komme til Norge, og da må jeg respektere norske skikker, lover og regler. Jeg kan ikke forlange at min kultur skal gå foran den norske, at det skal lages egne regler for meg fordi jeg kommer fra et annet land. Jeg har også vært tolk for mange innvandrere og asylsøkere, som har oppført seg respektfullt og virket som gode hyggelige mennesker. Disse kommer som regel som en hel familie, og ikke sender "familiens overhode" til sikkerhet, mens kone og barn er hjemme under bombene.

Skrevet

Det blir kjempebra! Videre foreslår jeg Kristian Valen som forsvarsminister, Paradise-Iselin som kulturminister, Gjermund Erik Cappeln som finansminister og Greven som kirke- og undervisningsminister. Tut og kjør!

Skrevet

JA TAKK!!

Anonymous poster hash: 1634b...190

Skrevet

Neida, mye bedre med ukontrollert innvandring av horder med unge menn med ikke-vestlig bakgrunn som mener at kvinner er verdt mindre enn dyr, og at vestlige kvinner er verdt enda mindre. Skikkelig bra situasjon som bidrar til at velferdsstaten og rettsstaten Norge utvikler seg i positiv retning for de fleste borgerne. Her i kommunen (bor i mellomstor norsk by) er det NULL jenter på asylmottak for mindreårige - kun gutter rundt 16-17 år. På asylmottak for voksne er andel kviner 3 %. Er det virkelig MENN som trenger mest beskyttelse fra krig? Skal ikke menn være i hæren og forsvare landet sitt, og gamle, kvinner og barn sendes i sikkerhet? Jeg ønsker ikke å støtte folk som kommer hit og ditcher sin familie i hjemlandet under bomberegnet, og attpåtil forlanger særbehandling og at det skal gjelde egne regler for dem. Slik som den saken i Vadsø, der to menn bestemte seg for å reise hjem igjen til krigen fordi de ikke fikk egen dusjrom som de ikke delte med kvinnene, maten ikke var halal nok og rommet de bodde på var litt shabby. Da har du det faen meg ikke ille der du kommer fra...

Det er TYPISK argument fra en Listhaugianer!Fordi man ikke ønsker en kald,hjerterå,lyvende dame som Statsminister så ønsker man åpne grenser og fri flyt av mennesker!Det finnes liksom ikke noen mellomting, enten totalt stengte grenser eller fri flyt. 

Ikke gjorde hun suksess som som byråd i Oslo, der hun svidde unna 35 millioner på en tomt, hun dreit seg ut landbruksminister, hun er en Innvandrer og inkluderingsminister som ikke ønsker hverken innvandrere eller inkludering, hun menger seg med religiøse svindlere som lurer penger ut av minstepensjonister,nei FY og TVI, om dette skulle bli vår Statsminister! 

Anonymous poster hash: 724ea...032

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...