Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #26 Skrevet 11. januar 2017 Ungen har det mye bedre på sofaen enn å måtte styre til butikken. Anonymous poster hash: 17949...97c
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #27 Skrevet 11. januar 2017 Min 10 åring kunne være alene en liten stund i 1 klasse som 6 åring. Ikke noe problem. Men 6 åringen jeg har i huset nå....ALDRI. Han er så fantasifull, gjør så mye rart og tester grenser jeg ikke ante fantes. Ergo...det kommer fullstendig an på barnet er modent nok, ønsker selv osv Anonymous poster hash: 3de15...78d
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #28 Skrevet 11. januar 2017 Med feber hadde jeg aldri gjort det. Da min eldste var 6 år fikk han det legen trodde var feberkramper. Viste seg å være epilepsi, men utløses kun ved feber. Da får heller buyikken vente. Ellers kan jeg fint dra fra alle tre en kort periode de er nå 11 og tvillinger på 7 år. Anonymous poster hash: 06edb...468
Luksusdyret Skrevet 11. januar 2017 #29 Skrevet 11. januar 2017 Så det kommer jo både ann på barnet og på om mor er klar Anonymous poster hash: c17fa...da8 Når barnet har delt hjem, er det irrelevant hva mor er klar til når barnet er hos far. Det er helt uproblematisk at en seksåring er hjemme i 15 minutter mens far er på butikken. Mange går alene til skolen, mange er hjemme etter skolen et par timer fordi de ikke har fått plass på SFO og så videre.
Luksusdyret Skrevet 11. januar 2017 #30 Skrevet 11. januar 2017 Med feber hadde jeg aldri gjort det. Da min eldste var 6 år fikk han det legen trodde var feberkramper. Viste seg å være epilepsi, men utløses kun ved feber. Da får heller buyikken vente. Ellers kan jeg fint dra fra alle tre en kort periode de er nå 11 og tvillinger på 7 år. Anonymous poster hash: 06edb...468 Ved lav feber får man ikke feberkramper. Og hvis far for eksempel er tom for brød og melk, kan ikke butikken vente. Det er også bedre for andre mennesker at man ikke drar med seg et sykt barn i butikken. Slipper man å smitte andre.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #31 Skrevet 11. januar 2017 Jeg hadde gått på butikken uten barnet om den lå bare 5 minutter unna. Når småen er syk så skriker han å er veldig klar på at han bare vil være hjemme å slappe av/sove på sofaen,så da ser jeg ikke vitsen med å tvinge han til å være med på butikken likevel. Anonymous poster hash: ccc5e...e31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå