Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp i vekt ?


MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3

Anbefalte innlegg

Og hvor langt på vei er dere ? Når begynte vekten å øke ?

 

Her er jeg i uke 13 på fredag, og jeg har gått opp ca 3 kg. Det er først de siste 3 ukene vekten har begynt å øke, og jeg får litt hetta :-) Ønsker ikke å gå opp 25 kg som jeg gjorde med førstemann !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gått opp akkurat 5 kg. Jeg er 23+5 i dag. Gikk opp ca 3 kg fram til uke 13, deretter veldig stabil fram til de 2-3 siste ukene. Nå ser jeg at vekten er begynt å komme raskere på. Jeg gikk opp 35 med første og 25 med andre. Ligger litt bedre an denne gangen enn sist, og hååååper på 15 :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16+2 ikke gått opp noe enda🙄

Ingen kvalme eller oppkast i svangerskapet hitil,men blir fortere mett så spiser mindre🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk først ned 1,2 kg pga kvalme og oppkast.. heldigvis snudde det, (jeg har ikke mye å gå på i utgangspunktet), og nå har jeg lagt på meg nesten 2 kg igjen☺ 13+2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uke 27+4, og har gått opp 20 kg. Jeg gikk opp 22 kg og 24 kg i de forrige svangerskapene mine. Til vanlig er jeg slank, treningsglad og aktiv. Nå har jeg ikke overskudd til noe annet enn å gå turer av og til. Jobber 100% i en jobb som krever at jeg er helt oppdatert på alt av den nyeste forskningen på flere felt, og har ingen "rutineoppgaver", så det er en krevende situasjon i tillegg til to små som vil være sammen med mammaen sin på ettermiddagen. Gleder meg til å bli ferdig med graviditeten og komme i gang med trilling og boot camp igjen :Nikke:



Anonymous poster hash: 0a668...dab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned 5 kilo i begynnelsen pågrunn av oppkast. Er i uke 24 nå og har fått tilbake de 5 kiloene. Så nå er jeg i "null".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 21 her, gått opp 5kg og er veldig fornøyd med det😀 ikke for mye, ikke for lite - er flink til å trene, spiser sunt og koser meg som jeg vil i helgen😊 Dette blir nr.3, så jeg kjenner jeg er mindre anstrengt ifht vekt denne gangen enn med nr.1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke hel sikker på vekten min før jeg ble gravid, men jeg tror at jeg har gått opp 7.5 kilo (er 20+4 i dag).  Målet mitt er å gå opp bare 15 kg, og tror at det er mulig.

 

Jeg var veldig kvalm i de første 9 ukene, og så utrolig sulten i en måned etterpå.  Nå har det blitt mer vanlig, med bare en eller to små mellommåltider på jobb (og litt godt om kvelden :) )

 

jeg har også lest at alle legger på seg på forskjellige måter - noen legger på seg mest tidlig, andre i de siste månedene og for noen er det spredd over hele graviditeten.  Så ikke frykt om du har lagt "mye" på seg eller "for lite", det går vanligvis bra til slutt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...