Gå til innhold

Hjemme fra sykehuset - isoler meg ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen dager siden tok jeg en overdose med paracetamol og ble hentet av ambulansen og rett på sykehuset.. jeg fikk motgift og behandling men valgte å dra hjem etter behandlingen selv om legen ville jeg skulle bli litt lengre.. familien fikk vite om dette og er selvsagt veldig bekymret for meg og jeg skjemmes veldig! Jeg har noe som heter post traumatisk stress lidelse etter å ha gått igjennom to år med helvete, har ikke barna og samboeren stakk nettop fra meg (utro)... jeg har ikke noen å snakke med egentlig og er bare alene hjemme og isolerer meg helt fra omverden.. tenker jeg er en egoistisk person som kunne gjøre noe slikt men jeg er dypt lang nede og skal prøve å få hjelp av fastlegen og psykolog.. klarer ikke å møte noen pga skammen og hendelsen var ganske skremmende, har egentlig ingen ønsker om å gå bort men det ble helt svart for meg den kvelden :( aner ikke hvordan jeg skal bli bedre...,

Anonymous poster hash: 0da60...a2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du suicidal får du hjelp med en gang! Om ikke må du ta det privat for å få hjelp så fort som mulig.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 2b040...8be

Skrevet

Du trenger hjelp med en gang. Ring fastlegen og få akutt-time nå. Det er også et lavterskeltilbud med psykiatrisk sykepleier du kan kontakte uten henvisning i kommunene. Ring dit også. Håper at du klarer å ta disse telefonene, viktig at du får hjelp!

Husk at selv om alt virker mørkt nå, vil lyspunktene komme og livet bli godt igjen for deg også. det er verdt å holde ut! God bedring!

Anonymous poster hash: 91ab2...aa4

Skrevet

Godt du skal til psykolog. God bedring :) 

Anonymous poster hash: b409c...0df
Skrevet

Takk, jeg er så dypt langt nede... orker ingenting og har ringt legen om å få time om jeg orker å komme meg ut da..

Anonymous poster hash: baa33...5da
Skrevet

Tenker du må involvere familien din. Tenker de fleste foreldre/søsken gjerne hjelper til og er der for deg  Så la de få lov. Flauheten sitter hos deg, hos foreldrene dine er det sikkert bare bekymring. Sender en klem.

Skrevet

Takk er litt godt med avstand fra folk og spm. Har fått time til psykologen i morgen :)

Anonymous poster hash: baa33...5da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...