Gå til innhold

Sunken mage og ned i vekt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 32+4 nå og har merket i det siste at magen har sunket noe. I tillegg gikk jeg på vekta på morgenen idag, og den viste 1,4 kg mindre enn for bare noen dager siden. Det hender den varierer litt opp og ned, men ikke med over en kilos forskjell. Er det vanlig å gå litt ned i vekt da? Spiser som normalt og har gått opp ca. 10 kg totalt.

 

Dette er mitt 2.svangerskap. Førstemann kom 10 dager før tiden, så forbereder meg på noe av det samme denne gangen men synes det var litt tidlig om ting begynner å skje allerede  :erter:



Anonymous poster hash: 5db3f...826
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jeg er 32+4 nå og har merket i det siste at magen har sunket noe. I tillegg gikk jeg på vekta på morgenen idag, og den viste 1,4 kg mindre enn for bare noen dager siden. Det hender den varierer litt opp og ned, men ikke med over en kilos forskjell. Er det vanlig å gå litt ned i vekt da? Spiser som normalt og har gått opp ca. 10 kg totalt.

 

Dette er mitt 2.svangerskap. Førstemann kom 10 dager før tiden, så forbereder meg på noe av det samme denne gangen men synes det var litt tidlig om ting begynner å skje allerede :erter:

 

Anonymous poster hash: 5db3f...826

Kan være så enkelt som at du har hatt vann i kroppen eller hatt avføring eller en blanding 😊 Lurt å veie seg til samme tid hver dag, feks om morgenen før en starter dagen. Hvis magen har sunket kan det være baby som har snudd seg. Det gjør de jo rundt den tiden du er nå 😊

 

Anonymous poster hash: d2ae2...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...