Gå til innhold

Lønn assistent bhg og ansiennitet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har passert noen og 30 år og har jobbet siden jeg var 18. Om jeg skulle begynne som ufaglært assistent i bhg, hvordan regnes ansiennitet ut? Er det fra jeg begynte å jobbe, eller er det fra jeg begynner å jobbe i bhg, noen som vet?

Og dere trenger ikke å begynne med at jeg får dårligere betalt når jeg ikke har utdanning, for det vet jeg 😊

Det jeg lurer på er hvordan ansienniteten blir regnet ut.

Takk for svar 😊

 

Anonymous poster hash: 79381...e40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kun relevant erfaring hos oss.



Anonymous poster hash: 75034...35e
Skrevet

Da er det sikkert litt forskjellig fra kommune til kommune og om det er privat eller ikke.

Noen som har kjennskap til Gnist?

 

Anonymous poster hash: 79381...e40

Skrevet

På ufaglært stilling gjelder alt, på faglært kun relevant.

Skrevet

På ufaglært stilling gjelder alt, på faglært kun relevant.

Det hørtes logisk ut 😊 Takk!

 

Anonymous poster hash: 79381...e40

Skrevet

Hos oss regnes all arbeidserfaring med. Jeg er 30 år og har jobbet i samme BHG i snart 10 år. Jeg begynte med 4 års ansinitet. Jobbet som kokk før jeg begynte å jobbe i BHG.

Startet med en lønn på 248.000 for 10 år siden. Nå ligger jeg på 350.000.

Synd at det er så dårlig betalt, men jeg trives i jobben og det er det viktigste.

 

Anonymous poster hash: 8a52c...233

Skrevet

Det er ikke så ille som jeg så for meg 😊 Det ligger på ca det samme som butikk. Er vel rundt 380 000 etter 16 års ansiennitet tror jeg.

 

Anonymous poster hash: 79381...e40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...