Gå til innhold

Har dere alltid ryddige klesskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg anser meg selv å være nogenlunde ryddig, men klesskapet ser alltid bombet ut. Har alltid vært slik fra jeg var yngre.

Nå er min datter helt lik, bare jeg har klærene faktisk i skapet mens hun spredt over hele rommet.

Flere som sliter med bombet kleskap?

Anonymous poster hash: a711c...0be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan med stolthet si at mitt klesskap alltid er helt strøkent! Jeg har full kontroll over mine rene klær til enhver tid. Etter at jeg leste magisk opprydning med Marie Kondo har det ikke vært rot i klesskapet en eneste gang!!

Og jeg er et rotehode!

Anonymous poster hash: 74acc...c67

Skrevet

Jeg har i prinsippet én rotehylle i skapet til klær som har vært brukt og kan brukes igjen. I praksis har nå rotehylla invadert tre andre hyller og en skuff, og har sendt ut pionerer til krakken utenfor...

Skrevet

nei

Anonymous poster hash: fef14...b8e
Skrevet

Det kunne sikkert vært organisert bedre, men ryddig er det.

Alt er sortert og har faste plasser.

Men brettingen er så som så, linjalrette linjer og perfekte tellekanter eksisterer ikke.

Skrevet

Nei det er vel heller alltid rotete. Har full kontroll i barnas klesskap, men både mitt og mannen sitt er alltid rot 🙈

Skrevet

Barna har.

Vi voksne - laaaaaaaangt i fra!

Anonymous poster hash: e278d...3be
Skrevet

Ja, det har jeg. Av en eller annen grunn så er klesskapene mine alltid veldig ryddige, godt sortert og med tellekanter. Klesskapene er det mest ryddige i hele leiligheten, utenom de så er jeg en rotekopp.

Anonymous poster hash: 03c26...4a3
Skrevet

Selve skapet er ryddig ja. Men så har jeg noen hengere på døren med ting som er på vei ut eller inn, skal strykes o.l. Og en skuff under sengen + en knaggerad med ting som er "i bruk", altså har vært brukt men ikke er skittent.

Skrevet

Ja, sånn helt ok. Ikke tellekanter, men alt har hver sin hylle/skuff og jeg rydder bort vinter/sommerklær etter sesong.

Sengetøyet derimot🙄😱

Skrevet

Alltid ryddig. Alltid overfylt 😳😔

Anonymous poster hash: 9d518...3b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...