Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #1 Skrevet 11. januar 2017 Herregud så kjekk han er 😊 Drømmemannen når jeg er 50. Anonymous poster hash: b78db...1bd
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #2 Skrevet 11. januar 2017 Herregud så kjekk han er 😊 Drømmemannen når jeg er 50. Anonymous poster hash: b78db...1bd Skal du sitte og vente på ham de neste 15, mener du...? Anonymous poster hash: 9ad46...a97
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #3 Skrevet 11. januar 2017 Ikke min drømmemann men hver sin smak. Synes det ser ut som han har hatt slag. Anonymous poster hash: c07ef...f20
Mamma til 2 søte Skrevet 11. januar 2017 #4 Skrevet 11. januar 2017 Hva tror dere da? Eller er det ikke lov å diskutere? 🙄 Joda, pen mann. Slag eller ikke (som at det har noen betydning). Jeg håper han er uskyldig, av en eller annen grunn.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #5 Skrevet 11. januar 2017 Hva tror dere da? Eller er det ikke lov å diskutere? 🙄 Joda, pen mann. Slag eller ikke (som at det har noen betydning). Jeg håper han er uskyldig, av en eller annen grunn. Jeg er veldig i tvil. Prøver å følge litt med på saken, men den er temmelig sammensatt og tror det eroet svært få som sitter på den hele og fulle sannhet. Jeg likte det tv2 sa igår om at uansett utfall er det tragisk. Min teori enn så lenge er at vi har med en veldig dyktig politimann å gjøre, som i lang tid har operert i en gråsone. Kanskje også et stykke utenfor gråsonen, men ikke utelukkende på egenhånd. Jeg tror han har hatt oppdraget, men at oppdraget har vært utfordrende. Han har måtte gjort en del galt for å kunne ha tillit. Cappelen er selvsagt bitter. Men han redder eget skinn ved å bare navngi Jensen og kaste han til ulvene. Denne saken er nok mye større enn som så, men hvis Cappelen tyster mer lever han ikke lenge. Verken i fengsel eller utenfor. Når vi snakker om milliarder i omløp da er det ikke tull. Anonymous poster hash: b9f52...b26
Mamma til 2 søte Skrevet 11. januar 2017 #6 Skrevet 11. januar 2017 Jeg er veldig i tvil. Prøver å følge litt med på saken, men den er temmelig sammensatt og tror det eroet svært få som sitter på den hele og fulle sannhet. Jeg likte det tv2 sa igår om at uansett utfall er det tragisk. Min teori enn så lenge er at vi har med en veldig dyktig politimann å gjøre, som i lang tid har operert i en gråsone. Kanskje også et stykke utenfor gråsonen, men ikke utelukkende på egenhånd. Jeg tror han har hatt oppdraget, men at oppdraget har vært utfordrende. Han har måtte gjort en del galt for å kunne ha tillit. Cappelen er selvsagt bitter. Men han redder eget skinn ved å bare navngi Jensen og kaste han til ulvene. Denne saken er nok mye større enn som så, men hvis Cappelen tyster mer lever han ikke lenge. Verken i fengsel eller utenfor. Når vi snakker om milliarder i omløp da er det ikke tull. Anonymous poster hash: b9f52...b26 Ja, har tenkt mye av det samme som deg. Tror mange i politiet ikke er særlig fornøyd og de er nok redde for fremtiden sin. Cappelen gjør vel alt han kan nå for å få strafferabatt. Tror saken kommer til å ta en ny vending etterhvert. På en eller annen måte.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #7 Skrevet 11. januar 2017 Ja, har tenkt mye av det samme som deg. Tror mange i politiet ikke er særlig fornøyd og de er nok redde for fremtiden sin. Cappelen gjør vel alt han kan nå for å få strafferabatt. Tror saken kommer til å ta en ny vending etterhvert. På en eller annen måte. Hvis det er sånn som jeg inntil nå naivt tenker, håper jeg Jensen gjør som han sa før rettsaken. Han kommer til å være dønn ærlig, det kommer til å sjokkere og hoder vil rulle. Det er en tragedie for politiet dersom det viser seg at de har vært villige til å "ofre" Jensen for å redde eget skinn. Men jeg tror nok at politiet i Norge (som forøvrig er en etat jeg har mye tillit til) også lett kan være utsatt for korrupsjon, hensyn til egeninteresser og status. Jeg følger spent med. Det er satt av åtte dager til Jensen sin forklaring så her kan det komme frem mye. Anonymous poster hash: b9f52...b26
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #8 Skrevet 11. januar 2017 Hvis det er sånn som jeg inntil nå naivt tenker, håper jeg Jensen gjør som han sa før rettsaken. Han kommer til å være dønn ærlig, det kommer til å sjokkere og hoder vil rulle. Det er en tragedie for politiet dersom det viser seg at de har vært villige til å "ofre" Jensen for å redde eget skinn. Men jeg tror nok at politiet i Norge (som forøvrig er en etat jeg har mye tillit til) også lett kan være utsatt for korrupsjon, hensyn til egeninteresser og status. Jeg følger spent med. Det er satt av åtte dager til Jensen sin forklaring så her kan det komme frem mye. Anonymous poster hash: b9f52...b26 Han begynte jo igår, så fikk 1 dag ekstra. Han har nok mye å komme med som kun han og Elden vet. Og selvfølgelig de det gjelder. Han har jo ingenting å tape nå! Tror han er superdyktig, men litt bøllete. Mange i politiet som visstnok ikke kom overens med han pga at han var litt alfa-hann (stod i Magasinet i helgen). Tror han var mer likt enn fryktet innen politiet, men nå er han nok mest fryktet... Anonymous poster hash: b8eb0...4a7
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #9 Skrevet 11. januar 2017 Han begynte jo igår, så fikk 1 dag ekstra. Han har nok mye å komme med som kun han og Elden vet. Og selvfølgelig de det gjelder. Han har jo ingenting å tape nå! Tror han er superdyktig, men litt bøllete. Mange i politiet som visstnok ikke kom overens med han pga at han var litt alfa-hann (stod i Magasinet i helgen). Tror han var mer likt enn fryktet innen politiet, men nå er han nok mest fryktet... Anonymous poster hash: b8eb0...4a7 Helt enig med deg. Jeg tror han har en veldig autoritær holdning. Derfor tror jeg han nok er en type som lett kan brukes i slite oppdrag. Over år hvor han virkelig må innta rollen. Love gull og grønne skoger både til arbeidsplassen, men også innfiltratørene. Jobber hele tiden på kanten av begge sider. At han har hatt våpen og kontanter gjemt hjemme er egentlig ikke så utrolig sjokkerende. Jeg ville også hatt muligheten til å forsvare meg og stikke av fort som faen hvis jeg skulle jobba med sånne folk. Anonymous poster hash: b9f52...b26
Mamma til 2 søte Skrevet 11. januar 2017 #10 Skrevet 11. januar 2017 Helt enig med deg. Jeg tror han har en veldig autoritær holdning. Derfor tror jeg han nok er en type som lett kan brukes i slite oppdrag. Over år hvor han virkelig må innta rollen. Love gull og grønne skoger både til arbeidsplassen, men også innfiltratørene. Jobber hele tiden på kanten av begge sider. At han har hatt våpen og kontanter gjemt hjemme er egentlig ikke så utrolig sjokkerende. Jeg ville også hatt muligheten til å forsvare meg og stikke av fort som faen hvis jeg skulle jobba med sånne folk. Anonymous poster hash: b9f52...b26 Jeg som var anonym over her 😂 Spennede iallefall! Men er så synd vi ikke får høre forklaringen, men bare utdrag. De ser fryktelig slitne ut begge to...
Mamma til 2 søte Skrevet 12. januar 2017 #11 Skrevet 12. januar 2017 Dytter opp denne da det kom en ny tråd 😊
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #12 Skrevet 12. januar 2017 Dytter opp denne da det kom en ny tråd 😊 Hvorfor?? Anonymous poster hash: f9e5f...2d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå