Gå til innhold

4 laksefilet på kiwi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har økt til 99 kr pakken! Det er 30 kr dyrere enn i jula :o skal alle matvarer bli dyrere nå?

Anonymous poster hash: 3f616...caa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har økt til 99 kr pakken! Det er 30 kr dyrere enn i jula :o skal alle matvarer bli dyrere nå?

Er det "fersk" eller frossen? På rema 1000 har 4 ørretfileter (400 g, ikke frossen) steget fra 49 til 79. Kostet 49 sent i høst, og 59 rett før jul, og nå 79.  Jeg synes det er mye på kort tid. Så jeg kjøper det bare når jeg finner de i 50 % boksene

Anonymous poster hash: 5e3a1...06f

Skrevet

Det er galskap. 

Vi er en familie på seks, men er oftere syv eller åtte rundt middagsbordet. En laksemiddag koster oss opp mot 300 kr, og det er bare i fisken. (joda, vi kan kjøpe en hel laks og filitere selv men likevel...)

Anonymous poster hash: 65676...435

Skrevet

Det var fersk laks. Vi er 5 i familien selv og hadde tenkt å lage laks idag,men med den prisen blir det som luksusmat å regne fremover. Koster jo litt tilbehøret også. Men sett flere ganger at kiwi har satt opp prisen,tydeligvis solgt kite og satt litt ned igjen. Håper det skjer med laksen også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...