Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #1 Skrevet 10. januar 2017 Babyen på 8 mnd våkner fortsatt hver annen time (i blant oftere) hele natta, og vil ha pupp. Han er STOR og spiser godt pp dagtid, så han trenger ikke mat hele natta. Nå har jeg bestemt meg for å avvenne. Han sovner i sin egen seng rundt 19.30, så får han pupp i min seng 22.30, og jeg løfter ham tilbake i senga. Neste gang han får mat pleier jeg å la ham bli i vår seng, altså vi samsover fra ca kl ett. Dette tenkte jeg kanskje også å kutte ut, men det er kanskje for voldsomt å ta det samtidig? Noen som har tips til å gjøre det så smertefritt som mulig? Mannen er lite engasjert og vil helst bare utsette det og la det gå over av seg selv. Men så lenge han ikke ammer har han ikke stemmerett mener jeg! Jeg håper han kan ta det meste de første nettene, men han er nølende... Anonymous poster hash: ad2f3...a67
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #2 Skrevet 10. januar 2017 Jeg har kuttet nattamminga og store deler av dagsamminga samtidig ved at mannen har tatt med ungene på helgetur. Det har gått strålende for mine barn. Den ene var 14mnd. Den andre 10 mnd. Vi har fortsatt samsovinga uten noen problemer etterpå. Anonymous poster hash: 4a2e7...1ba
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2017 #3 Skrevet 13. januar 2017 Dytt Anonymous poster hash: ad2f3...a67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå