Gå til innhold

Forever Living


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med forever living som forhandlere? Vil gjerne starte, men ingen vits om det blir vanskelig og selge det du kjøper inn..

 

Anonymous poster hash: 5e7a8...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har erfaringer med forever living som forhandlere? Vil gjerne starte, men ingen vits om det blir vanskelig og selge det du kjøper inn..

 

Anonymous poster hash: 5e7a8...c1a

Forhandler selv. Vært i tre år. Synes det fungerer fint. Men du må ha flinke sponsorer.

 

Anonymous poster hash: 4d82c...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også er forhandler, vært i 2,5 år. Man kan lett tjene penger på det, men å ha det som fulltidsjobb er desverre vanskelig, men fullt mulig. Det krever mye jobb og må være et mål på sikt isåfall.

 

Kjenner mennesker som tjener vanvittig av Forever, men kjenner vanvittig mange flere som ikke tjener noen ting.

 

Mitt tips til deg: Sett deg inn i produktene før du gjør noe som helst. Kan du ikke gå god for produktene kommer du ingen vei.

 

Tips 2: vær profesjonell. Aldri desperat. Desverre altfor mange desperate selgere som skal bli millionære, men ender bare opp med å ødelegge for seg selv og alle andre.

 

Lykke til om du velger å satse 😊

 

Anonymous poster hash: 95821...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhandler selv. Vært i tre år. Synes det fungerer fint. Men du må ha flinke sponsorer.

 

Anonymous poster hash: 4d82c...a6d

Hvordan fikser du sponsorer? Blogg ol.?

 

Anonymous poster hash: 5e7a8...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også er forhandler, vært i 2,5 år. Man kan lett tjene penger på det, men å ha det som fulltidsjobb er desverre vanskelig, men fullt mulig. Det krever mye jobb og må være et mål på sikt isåfall.

 

Kjenner mennesker som tjener vanvittig av Forever, men kjenner vanvittig mange flere som ikke tjener noen ting.

 

Mitt tips til deg: Sett deg inn i produktene før du gjør noe som helst. Kan du ikke gå god for produktene kommer du ingen vei.

 

Tips 2: vær profesjonell. Aldri desperat. Desverre altfor mange desperate selgere som skal bli millionære, men ender bare opp med å ødelegge for seg selv og alle andre.

 

Lykke til om du velger å satse 😊

 

Anonymous poster hash: 95821...e46

Tusen takk for svar!😊

 

Når man skal sette seg inn i produktene, kjøper du det da av andre forhandlere, eller registrerer du deg selv og kjøper varene for innkjøpspris?😊

 

Anonymous poster hash: 5e7a8...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også er forhandler, vært i 2,5 år. Man kan lett tjene penger på det, men å ha det som fulltidsjobb er desverre vanskelig, men fullt mulig. Det krever mye jobb og må være et mål på sikt isåfall.

 

Kjenner mennesker som tjener vanvittig av Forever, men kjenner vanvittig mange flere som ikke tjener noen ting.

 

Mitt tips til deg: Sett deg inn i produktene før du gjør noe som helst. Kan du ikke gå god for produktene kommer du ingen vei.

 

Tips 2: vær profesjonell. Aldri desperat. Desverre altfor mange desperate selgere som skal bli millionære, men ender bare opp med å ødelegge for seg selv og alle andre.

 

Lykke til om du velger å satse 😊

 

Anonymous poster hash: 95821...e46

Tusen takk for svar!😊

 

Når man skal sette seg inn i produktene, kjøper du det da av andre forhandlere, eller registrerer du deg selv og kjøper varene for innkjøpspris?😊

 

Anonymous poster hash: 5e7a8...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke vits i å starte som forhandler av FL nå. Folk flykter fra selskapet.



Anonymous poster hash: da0b4...dcb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et godt råd om du skal starte: Ikke push produktene dine på familie, venner og kolleger i alle sammenhenger. Det var en gigantisk lettelse da min kollega som er FL-aktivist byttet jobb. Vil folk ha, så kjøper de nok av deg helt av seg selv. 



Anonymous poster hash: dc777...ce6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikke vits i å starte som forhandler av FL nå. Folk flykter fra selskapet.

 

Anonymous poster hash: da0b4...dcb

Kan jeg spørre hvorfor?

 

Anonymous poster hash: 449b9...c72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hørt noe om at folk flykter fra selskapet. Hvor har du det fra?

 

Er forhandler selv.

 

Anonymous poster hash: 95821...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hørt noe om at folk flykter fra selskapet. Hvor har du det fra?

 

Er forhandler selv.

 

Anonymous poster hash: 95821...e46

Enig i denne. De som flykter er de som ikke fikk det til. Fordi de aldri prøvde ordentlig.

 

Anonymous poster hash: 4d82c...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Et godt råd om du skal starte: Ikke push produktene dine på familie, venner og kolleger i alle sammenhenger. Det var en gigantisk lettelse da min kollega som er FL-aktivist byttet jobb. Vil folk ha, så kjøper de nok av deg helt av seg selv. 

 

Anonymous poster hash: dc777...ce6

 

Enig i dette. Så lei av flere naboer og folk på jobben som maser om dette( og andre lignende salg). Har kjøpt noen ganger, men vegrer meg når det blir så mye mas.

 

 

 

Anonymous poster hash: 0560a...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg som lurte ang. sponsor:

 

Sponsor er den personen som rekrutterer deg / verver deg inn i selskapet. Den personen blir din veileder. Sponsoren din tjener penger/poeng på deg og på alle under deg. Dvs alle som du blir sponsor til. Det kan minne litt om pyramdespill, men det er det IKKE. Man tjener penger på 3 ledd under seg selv. Men man tjener poeng på alle ledd under seg selv. Poeng kan føre til opprykk, høyere bonus, reiser etc.

 

Hvem som helst kan bli sponsor. Det er lurt å finne en som har vert med en stund, en som kan hjelpe deg på riktig måte. Gå for ei/en som virker profesjonell, og ikke desperat.

 

Selv er jeg sponsor til ca 40 stk. Tjente mye penger en periode, når alle var aktive. Nå har omtrent alle gitt seg så da tjener jeg kun på det jeg selger selv.

 

Anonymous poster hash: 95821...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i denne. De som flykter er de som ikke fikk det til. Fordi de aldri prøvde ordentlig.

 

Anonymous poster hash: 4d82c...a6d

 

 

Eller kanskje fordi mange av dem er uredelig, råder C9-kur til gravide og ammende, og produkter med soya til folk med lavt stoffskifte? Mye MI i produktene deres også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg som lurte ang. sponsor:

 

Sponsor er den personen som rekrutterer deg / verver deg inn i selskapet. Den personen blir din veileder. Sponsoren din tjener penger/poeng på deg og på alle under deg. Dvs alle som du blir sponsor til. Det kan minne litt om pyramdespill, men det er det IKKE. Man tjener penger på 3 ledd under seg selv. Men man tjener poeng på alle ledd under seg selv. Poeng kan føre til opprykk, høyere bonus, reiser etc.

 

Hvem som helst kan bli sponsor. Det er lurt å finne en som har vert med en stund, en som kan hjelpe deg på riktig måte. Gå for ei/en som virker profesjonell, og ikke desperat.

 

Selv er jeg sponsor til ca 40 stk. Tjente mye penger en periode, når alle var aktive. Nå har omtrent alle gitt seg så da tjener jeg kun på det jeg selger selv.

 

Anonymous poster hash: 95821...e46

Kan jeg spør hva som i all verden er forskjell på det du skisserer og et pyramidespill?

Selv ser jeg kun likheter..

 

Anonymous poster hash: 7d2d2...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg over her. Forever bruker ikke mye MI i produktene sine. Forever har MI i 11 produkter, av 150. Disse blir uansett tatt ut av sortimentet nå i januar.

 

Metylisotiazolinon=MI stoppes i heile Europa, uansett firma. EU har kommet med nye lover for hele skjønnhets industrien, ikke bare Forever sine.

 

Forever bruker MI i små mengder i noen Stay-on produkter (hudkrem og andre produkter som blir værende på huden)

 

Anonymous poster hash: 95821...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør du lese deg opp på pyramidespill om du er nyskjerrig, jeg gidder ikke forklare her. Pyramidespill er ulovlig. Forever er ikke.

 

Største forskjell; det er produkter som blir solgt og kjøpt, det er ikke bare penger som er i omløp, men faktiske produkter som blir omsatt.

 

En annen forskjell, man tjener som sagt ikke på alle under seg, men på 3 ledd. Og man tjener ikke penger om man ikke gjør en innsats selv (man må selge for ca 8000-10000 i mnd for å tjene på de under seg). Litt mer innviklet enn dette, selvsagt.

 

 

 

Anonymous poster hash: 95821...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk allergisk reaksjon på flere av produktene og problemer med tennene av tannkremen. Bare tull hele greiene

 

Anonymous poster hash: 62ddb...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan reagere på alt. Betyr ikke at det er tull fordi. Folk reagerer jo på de mest naturlige ting.

 

Tannkremen vant forsåvidt en pris i 2014 for årets beste grønne produkt. Til info.

 

Anonymous poster hash: 95821...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...