Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #1 Skrevet 10. januar 2017 Sønnen på 7 år viste meg nå at penisen hans var blitt kjempe rød. Tok på den og han sa au. Han sa den hadde blitt sånn i dag og at det var vondt.. noen tips til hva det kan være?? Anonymous poster hash: f6a4c...ff7
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #2 Skrevet 10. januar 2017 Trang forhud? Det kan bli ganske betent og smertefullt så ville hørt med legevakt. Mest sannsynlig får dere beskjed om å tape peniser opp mot magen,pass bare godt på at du da ikke taper på glans. Men lege først. Anonymous poster hash: 9c38b...310
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #3 Skrevet 10. januar 2017 Trang forhud? Det kan bli ganske betent og smertefullt så ville hørt med legevakt. Mest sannsynlig får dere beskjed om å tape peniser opp mot magen,pass bare godt på at du da ikke taper på glans. Men lege først. Anonymous poster hash: 9c38b...310 *penis Anonymous poster hash: 9c38b...310
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #4 Skrevet 10. januar 2017 Sopp? Sier samme her, hør med lege. Anonymous poster hash: e2e40...af7
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #5 Skrevet 10. januar 2017 Min var faktisk også sånn da han var på samme alder. De guttene driver jo å fikler og finner ut av at forhuden kan dras tilbake osv Mannen her trodde det ville hjelpe å vaske skikkelig bak forhuden. Han var med gutten på badet og ga han instrukser om hva han skulle gjøre og hvordan. Mannen kunne rapportere om at det var mye rusk og rask bak der. Etter et par dager med ordentlig vask var tissen som ny Anonymous poster hash: e6de9...980
meg-og-mine Skrevet 10. januar 2017 #6 Skrevet 10. januar 2017 Trang forhud eller fiklet litt selv 😁. Min sønn på 10år blir enda sånn om han ikke gidder å vaske bak forhuden så kan også være at han må vaske bak forhuden, så fremt den ikke er veldig trang , da bør han vente med å prøve å dra den tilbake.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #7 Skrevet 10. januar 2017 Min sønn fikk det da han var liten. Han hovnet skikkelig opp også. Vi skulle tilfeldigvis på helsestasjonen den dagen, så jeg spurte legen der om det. Fikk råd om å vaske under forhuden hans, ved å bare sprute saltvann under. Det kurerte hevelsen over natta. Var rett og slett bare blitt skittent under forhuden. Så kan være det bare er en vask som skal til. Anonymous poster hash: d6f0a...1b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå