Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #1 Skrevet 10. januar 2017 Og hva servere som er godt men enkelt i en dåp? Anonymous poster hash: 1a341...5a7
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #2 Skrevet 10. januar 2017 3-4 alt etterså hvor stor de er, og hvordan fordelingen er mellom voksne og barn samt om det er mat først Anonymous poster hash: 3123f...392
Optatium Skrevet 10. januar 2017 #3 Skrevet 10. januar 2017 Jeg hadde seks kaker, en av de var ekstra store. Vi var 33 stk. Vi hadde forøvrig koldtbord.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #4 Skrevet 10. januar 2017 7-8 kaker (for å ha litt å velge i). Vi har hatt koldtbord i våre dåper. Anonymous poster hash: 2869f...fc3
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #5 Skrevet 10. januar 2017 Vi var 30stk også og hadde dåpskaka, kransekake, suksessterte, en gigantisk pavlova, langpanne sjokoladekake, en til sjokoladekake (flere lag med sjokoladekrem), og cupcakes. det ble helt sinnsykt med kaker til overs men syns det var kjekt med litt å velge i (laget bare cupcakes selv og bestilte dåpskake. Resten tok familie med) 😊 sendte med kake hjem med de som ville ha 😊 Koldtbord er somregel alltid suksess, og det aller meste kan lages helt klart dagen før 😊 går an å bestille fra cateringfirma også om du syns det er ok å betale litt mer bare for å slippe å gjøre mye arbeid selv. Anonymous poster hash: 367a7...e25
3 i april Skrevet 10. januar 2017 #6 Skrevet 10. januar 2017 Er det mange barn så ha noe is klart,gjerneispinner ol. Og gele med vaniljesaus sikker vinner hos barn i alle aldre. Eller så er vel kransekake, fløtekake, langpanne sjokoladekake, marsipannkake er vel også greit om det kommer mange pensjonister. Og suksess kake eller verdens beste
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #7 Skrevet 10. januar 2017 Jeg ville heller hatt flere kaker så det er litt forskjellig å velge mellom. Tre kaker høres stusselig ut! Så kan man heller bake mindre, runde kaker hvis man er redd for å ha for mye igjen. En del kan jo fryses også (hvertfall "tørre" kaker som kransekake, sjokoladekake, muffins o.l). Min familie er glade i kaker og sånt, så i siste dåp var vi 22 gjester og hadde vel 8 kaker + is, bær og fruktfat. Ble en del rester da, men det er ikke noe problem synes jeg. Anonymous poster hash: d84c4...839
Himmel og hav Skrevet 10. januar 2017 #8 Skrevet 10. januar 2017 Målet med et sånt selskap er vel ikke at det ikke skal være rester igjen. Jeg ville hatt 8-10 kaker, men de trenger nødvendigvis ikke å være så store alle sammen. Det bør jo være litt å velge i.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #9 Skrevet 10. januar 2017 Jeg ville hatt: - 1 bløtkake/dåpskake - 1 god sjokoladekake - 1 ostekake - 2 bær-gele (pleier å være veldig populært faktisk, også hos barna ) - 1 pavlova Eventuelt også en kake til, jeg ville nok tatt en bringebærmousse kake. Også ville jeg hatt et fint fruktfat, med oppkuttet frukt, sjokolade og kjeks ved siden av. Anonymous poster hash: 08021...153
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #11 Skrevet 10. januar 2017 Jeg pleier å regne 5 personer pr kake. Ikke fordi folk flest spiser så mye men fordi det er fint å ha litt å velge mellom. Anonymous poster hash: 926dc...b78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå