Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #1 Skrevet 10. januar 2017 dere at hunder kommer hjem til dere med eiere på besøk? Sønnen min er moderat allergisk og det går fint om vi besøker noen som har hund, for da dusjer han når han kommer hjem og slik, men det blir verre om andre tar med hunden sin på besøk hit. Han er ikke ille, men blir litt kløen i halsen og slik. Så nå har vi sagt nei til å ha hund med på besøk her. Og enkelte ble visst fornærmet over det. Anonymous poster hash: 9b800...fe6
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #2 Skrevet 10. januar 2017 Nei. De må stå ute, men reagerer uansett da hundeeiere har allergener på seg. Men jeg liker ikke hu der heller, så de hadde ikke fått komme inn om jeg ikke var allergisk heller Anonymous poster hash: c2707...85d
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #3 Skrevet 10. januar 2017 Nei, hunder (og andre dyr) får ikke komme inn hit. Anonymous poster hash: c38a1...1be
Superdolly Skrevet 10. januar 2017 #4 Skrevet 10. januar 2017 Jeg er hundeeier, og ikke allergisk, men som hundeeier vil jeg si at man tar da virkelig ikke med hunden på besøk til folk som er allergiske! La vedkommende furte, det er du som har rett her!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #5 Skrevet 10. januar 2017 Selvfølgelig ikke. Anonymous poster hash: edc92...267
Giss Skrevet 10. januar 2017 #6 Skrevet 10. januar 2017 Nei. Ingen hunder i mitt hjem. Om jeg besøker folk med hund kan jeg gå hjem og dusje og skifte klær. Om hunden kommer inn i mitt hjem må det en skikkelig hovedrengjøring til etterpå for å få det greit igjen. Det holder ikke å bare støvsuge litt. Jeg bruker å si til folk "Beklager, men det går bare ikke". Og de aller fleste har forståelse for det. Jeg har opplevd å få til svar at "da kan ikke jeg komme for hunden kan ikke være alene hjemme". Nei vel, da får det bli slik. Jeg er såpass egoist jeg jeg vil ha det bra i mitt eget hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå