Gå til innhold

Bryllup - stort eller lite?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil du ha ett stort eller lute bryllup? Hvorfor?

Nå tenker jeg både på dere som er gift og dere som planlegger det 😊

Anonymous poster hash: 0feae...0f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rettelse:lite bryllup. 😉

Anonymous poster hash: 0feae...0f2

Skrevet

Jeg giftet meg i Las Vegas for 15 år siden 😂

Skulle jeg gjort det igjen ville jeg hatt et STORT bryllup, men forhåpentligvis kommer ikke det til å skje 😉

Anonymous poster hash: f9089...27b

Skrevet

Vi reiste på ferie i to uker, kom hjem som gift. Ingen visste noe. Giftet oss på en ambassade i utlandet, hadde ikke med oss noen. Hadde en helt fantastisk ferie :)

Da vi kom hjem inviterte vi foreldrene våre og søsken med familie på middag. Serverte et godt måltid med dessert og kaker etterpå, det ble bryllupsfesten vår med familie.

Anonymous poster hash: 33260...de5
Skrevet

Hadde stort og ville gjort det igjen. Så hyggelig å få dele denne store dagen med alle jeg er glade i☺

Skrevet

Hadde ca 50 gjester første gangen, vet ikke helt hvilken kategori det faller i. Men skulle jeg gjort det igjen ville jeg hatt bare nærmeste, og mye mindre tradisjonelt.

Anonymous poster hash: 79448...081
Skrevet

Vi skal ha medium, ca 65 gjester. Blir på en restaurant. Og kirke først.

Skrevet

Vi hadde bittelite, med kun forlovere og borgerlig gift. Passet oss helt utmerket.

Anonymous poster hash: bdaa4...865

Skrevet

Hvis vi skal gifte oss ønsker vi begge et lite bryllup. Jeg kunne godt tenke meg bare på tinghuset med foreldre, søsken og barn. Evt i sjømannskirke et sted med de samme. Minst mulig styr, har aldri drømt om noe stort tradisjonelt bryllup.

Han ønsker at det hvertfall skal være i en kirke og vil gjerne ha med nærmeste vennene også.

Skrevet

Hvor mange gjester må man ha for at det skal telles som et stort bryllup?

Anonymous poster hash: 31d91...2d3

Skrevet

Vi hadde 85 gjester.

Men av disse var nesten 20 av de venner av oss 😄

Skrevet

Vi hadde et lite bryllup, bare nærmeste familie og venner. Var ca 20 stk, veldig intim og koselig stemning og vi var så få at alle snakket med alle

Anonymous poster hash: 34c73...34f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...