Gå til innhold

Lagt på meg flere kilo... flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 8, men allerede lagt på meg flere kilo. Etterstreber et sunt kosthold. Spiser ikke godteri og drikker ikke brus, men magen står RETT ut. Ser ut slik jeg gjorde forrige gang når jeg var 16-17 uker på vei.

Flere som har opplevd dette? Tenkte å skjule magen til jeg var 12-14 uker ca, men det tror jeg er lettere sagt enn gjort gitt..

Dette er mitt tredje svangerskap. Normalvektig.

Anonymous poster hash: fe775...7b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg la på meg mest i siste trimester med første barnet, men med tredje barnet la jeg på meg mest i første trimester mens vekten nærmest sto stille i siste. 

Så det kan være stor forskjell på svangerskapene ja. Jeg var også normalvektig og la på meg 12-14 kg i svangerskapene mine

Anonymous poster hash: 1be1e...a91
Skrevet

Ok, takk for svar. Føler meg helt unormal som er så stor i uke 8, når jeg søker opp magebilder fra uke 9 er det jo ingen som har noe 😅

Hi

Skrevet

Ok, takk for svar. Føler meg helt unormal som er så stor i uke 8, når jeg søker opp magebilder fra uke 9 er det jo ingen som har noe

Hi

Det er jo ikke babyen du ser enda, du er bare oppblåst og stinn, om det ikke er trillinger inni der da ;)

Venninnen min ventet tredje barnet ble hun tidlig stor, og synes hun hadde kraftigere symptomer enn de to første gangene. Det var tvillinger gitt......

Anonymous poster hash: 1be1e...a91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...