Gå til innhold

Hvor lang ventetid hadde dere som får/fikk hjelp på haukeland?😊


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Opprinnelig 9 måneder fra henvisning til forsamtale. Deretter 6 måneder til oppstart.

 

Anonymous poster hash: 321cb...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 mnd fra henvisning til første samtale, så 6 mnd til ny samtale og opplæring av medikament, for så 3 mnd til oppstart derfra :) lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det etter at det er "avklart" hva som er problemet?😊Jeg stresser litt med tiden, eller kroppen min, jeg tror ikke jeg har så mange egg igjen. Holder på med utredning nå hos gynekolog, og om det skal ta mer enn et år etter det er jeg redd det blir for sent🙄..

 

Men tusen takk for svar!😄

 

Anonymous poster hash: c5f0c...dde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min prosess mot Haukeland var at jeg fikk henvisning først for utredning til gyno av lege. Hun fant ingenting galt med noen av oss, men henviste direkte til ivf pga min alder (da 33/34). Fikk brev en måneds tid etter om forsamtale 6-7 måneder senere. Etter denne samtalen fikk vi oppstart 3 måneder etter, altså ett år etter henvisning fra fastlege.

Nå i fjor begynte jeg søskenforsøk runden og da virket det som om ventetiden var blitt lengre. Tok blodprøver osv i september og var klar til å kjøre igang fra min side, men fikk først oppstartsdato i februar/mars i år.... Heldigvis ble jeg en av de heldige som likevel ble gravid på egenhånd så min plass ble ledig. Håper det ga noen der ute en litt kortere ventetid enn de hadde trodd.

Ikke gi opp håpet selv om ventetiden kan føles lang. Plutselig er dagen der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min prosess mot Haukeland var at jeg fikk henvisning først for utredning til gyno av lege. Hun fant ingenting galt med noen av oss, men henviste direkte til ivf pga min alder (da 33/34). Fikk brev en måneds tid etter om forsamtale 6-7 måneder senere. Etter denne samtalen fikk vi oppstart 3 måneder etter, altså ett år etter henvisning fra fastlege.

Nå i fjor begynte jeg søskenforsøk runden og da virket det som om ventetiden var blitt lengre. Tok blodprøver osv i september og var klar til å kjøre igang fra min side, men fikk først oppstartsdato i februar/mars i år.... Heldigvis ble jeg en av de heldige som likevel ble gravid på egenhånd så min plass ble ledig. Håper det ga noen der ute en litt kortere ventetid enn de hadde trodd.

Ikke gi opp håpet selv om ventetiden kan føles lang. Plutselig er dagen der :)

Tusen takk for svar😊

Her har gynekologen funnet ut problemet, venter på at mannen skal levere sin prøve i begynnelsen av neste mnd. Så kanskje vi blir henvist da? Blir sprø av dette..I tillegg er jeg 36 nå og med tanke på hvordan det ligger an ang eggstatusen min blir jeg litt stresset🙄

 

Anonymous poster hash: c5f0c...dde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Tok 13 mnd fra henvisning fra Gyn på annet sykehus til planlagt oppstart på ivf. Vi ble gravid selv i mellomtiden. Tre ganger faktisk. Er nå i uke 26 og alt ser lovende ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...