Gå til innhold

Hei! Jeg havner nok innpå her nå..:) Og lurer på om noen kjenner seg igjen i min "historie" :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et barn på snart 11 fra før som vi fikk ved ivf, da var det far som var "problemet". I 2014 hadde jeg en kjæreste og med han ble jeg naturlig (og uplanlagt) gravid to ganger, men begge gangene var utenfor livmoren og siste gang ble ene eggstokken operert ut.

 

Nå har jeg ny kjæreste og vi har prøvd lenge å bli gravid, jeg gikk til lege, ble henvist til gynekolog og der ser hun at den gjenværende eggstokken er liten, litt usikker på hva det betyr? Og jeg har en muskelknute der som ligger dumt plassert..Når hun hadde sett det, følte jeg at hun egentlig avsluttet konsultasjonen og sa at mannen må levere sædprøve og jeg måtte ta en blodprøve under neste mens, og at jeg skulle fortsette å sjekke med el-tester. (Jeg har fanget opp positive el-tester, men har forstått at det ikke alltid betyr at man faktisk har el). El-testen er vanligvis 4-6 dager etter siste mensdag, og mensen kommer 14-16 dager etter det igjen.

 

Så nå venter vi på hans time som er om noen uker, men jeg må innrømme at jeg er litt stresset og redd for at dette ikke skal gå :P

 

Så om hans prøve er ok er problemet min lille eggstokk og muskelknuten, og mulig ikke "ekte" el. 

 

Noen som kan relatere til dette og vil fortelle? :)



Anonymous poster hash: 632a2...540
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...