Gå til innhold

Barnehage i Trondheim?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 

 

jeg er fra Danmark og skal bruge en barnehage i 2 måneder i Trondheim. Kommunen siger, at der ingen pladser er. 

 

Jeg søker hjælp til at finde pasning til min pige på 4 år - mindst 4 timer dagligt. 

 

Hvad kan jeg gøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å søke plass i bhg må du ha norskt person nr eller D-nr. Søknadsfristen for hovedopptaket til august 2017 er innen 1.mars. 

oppsigelsestiden er en til to mnd alt etter tid på året og gjelder fra den 1. i mnd.

 

Som du ser vil det være veldig vannskelig for deg å få bhg plass.

Jeg vil råde deg til å enten finne en privat barenpasser eller ringe rundt til private bhg og høre om de har legig plass for en kort periode. 



Anonymous poster hash: 22317...dda
Skrevet

Hvis du er i Norge for studier har sit gode barnehager.

 

Anonymous poster hash: 845d1...368

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...