DanishMom Skrevet 10. januar 2017 #1 Skrevet 10. januar 2017 Hei jeg er fra Danmark og skal bruge en barnehage i 2 måneder i Trondheim. Kommunen siger, at der ingen pladser er. Jeg søker hjælp til at finde pasning til min pige på 4 år - mindst 4 timer dagligt. Hvad kan jeg gøre?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #2 Skrevet 10. januar 2017 For å søke plass i bhg må du ha norskt person nr eller D-nr. Søknadsfristen for hovedopptaket til august 2017 er innen 1.mars. oppsigelsestiden er en til to mnd alt etter tid på året og gjelder fra den 1. i mnd. Som du ser vil det være veldig vannskelig for deg å få bhg plass. Jeg vil råde deg til å enten finne en privat barenpasser eller ringe rundt til private bhg og høre om de har legig plass for en kort periode. Anonymous poster hash: 22317...dda
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #3 Skrevet 10. januar 2017 Hvis du er i Norge for studier har sit gode barnehager. Anonymous poster hash: 845d1...368
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå