Gå til innhold

Flyskrekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har det? Hater å fly, men elsker å oppleve nye steder. Hva gjør dere? Jeg drikker aldri alkohol på fly, men har forsøkt Sobril og valium med litt effekt. Men er fortsatt stesset😩

Anonymous poster hash: fb027...a78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen andre som har det? Hater å fly, men elsker å oppleve nye steder. Hva gjør dere? Jeg drikker aldri alkohol på fly, men har forsøkt Sobril og valium med litt effekt. Men er fortsatt stesset😩

Anonymous poster hash: fb027...a78

Jeg flyr ikke. Har gjort det to ganger til Syden, og heldigvis er det ikke noe savn.

Anonymous poster hash: 24716...37d

Skrevet

Jeg har så flyskrekk at å fly er ikke et tema lenger. Jeg får puls og blir rett og slett sint bare mannen nevner det. Men jeg ønsker meg camping bil da, da kunne vi kjørt til syden 🙈

Ellers så meldte jeg meg på flyskrekk kurs en gang, men det var venteliste og da jeg omsider fikk plass kunne jeg ikke pga fødsel av minstemann. Anbefaler deg å melde deg på dette før skrekken tar helt overhånd og du ikke engang tør dette. Mener det var sas som arrangerte dette.

Skrevet

Prøv flyskrekkcoachen.no.

Hun er dyktig!

Anonymous poster hash: 6b90a...356

Skrevet

Ahhhhh.. ingen råd å gi.. sliter med det samme, og skal ut og fly med jobben i mårra. Da kan jeg liksom ikke unngå det. Burde jo glede meg til å reise på tur.. Men for meg står det bare som et eneste stort stress

Anonymous poster hash: ac807...3c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...