Gå til innhold

Hva gjør dere med bildene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren og jeg har flere tusen bilder til sammen som vi har her og der. Dvs, vi har de første tusen fra eldstemanns fødsel for 5 år siden på en ekstern harddisk. De neste par tusen har vi på en gammel PC, og de siste tusen er på to iPhoner og en ipad via bildestrøm.

Hvordan gjør dere det med bilder?

Anonymous poster hash: 254a3...96b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overfører til ekstern harddisk med jamne mellomrom og lagrer de i forskjellige mapper.

Anonymous poster hash: 57af9...405

Skrevet

Lager en fotobok i året og lagrer de på en ekstern harddisk.

Anonymous poster hash: 62e00...27c
Skrevet

lagrer på fotobutikk innimellom og bestiller bilder som jeg har i album innimellom.

Anonymous poster hash: c69a3...659
Skrevet

Hvor lang tid tar det å overføre feks 1000 bilder til ekstern harddisk? 

Anonymous poster hash: 95fe3...a97
Skrevet

Hvor lang tid tar det å overføre feks 1000 bilder til ekstern harddisk?

Anonymous poster hash: 95fe3...a97

10-15 min

Anonymous poster hash: 2f54f...158

Skrevet

Jeg ville gjennomgått bildene og slettet brorparten. Med så mange bilder vil det ikke bli sett på.

Anonymous poster hash: acc19...d90

Skrevet

Jeg sorterer med hard hånd, og får bildene skrevet ut og så setter jeg dem i album. En sjelden gang lager jeg fotobok, men jeg har egentlig ikke tålmodighet til å drive med det.

Skrevet

Jeg ville gjennomgått bildene og slettet brorparten. Med så mange bilder vil det ikke bli sett på.

Anonymous poster hash: acc19...d90

Plutselig kan det skje ting... Så lenge jeg kan, lagrer jeg. Bildene blir faktisk sett på av og til.

Vi betaler for ekstern lagring. Nytter ikke med ekstern harddisk når huset brenner ned.

Anonymous poster hash: cbd6a...aeb

Skrevet

Har to eksterne harddisker. Den ene har vi alle bildene våre på, og den har vi i huset vårt. Også har vi en annen harddisk, en slags back-up som er hos mine foreldre. Denne oppdateres med (u)jevne mellomrom.

Anonymous poster hash: 50f0b...e10

Skrevet

Plutselig kan det skje ting... Så lenge jeg kan, lagrer jeg. Bildene blir faktisk sett på av og til.

Vi betaler for ekstern lagring. Nytter ikke med ekstern harddisk når huset brenner ned.Anonymous poster hash: cbd6a...aeb

Nettopp, det er brann som skremmer meg og. Kan jeg spørre hva slags ekstern lagring dere betaler for? Og hvor?

HI

Anonymous poster hash: 254a3...96b

Skrevet

Lagrer på ekstern hardisk som jeg oppbevarer i en brannsikker safe. 

Anonymous poster hash: 3e24c...99d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...