Gå til innhold

Slutte med snap

Anbefalte innlegg

Skrevet

var mitt nyttårsforsett, har ikke slettet den men bare sluttet å bruke/sende bilder. Så utrolig befriende! Jeg brukte den litt mye en stund før jul men visste ikke at jeg var så "hekta". Nå synes jeg det er så utrolig teit at alle deler så mye hverdagsting som hva de spiser til middag, at de har besøk, myyye bilder av unger osv..Jeg gjorde det jo selv også så var jo ikke noe bedre, men så utrolig avslappende det er å droppe å ta bilder av alt mulig! Hehe måtte bare få det ut, kanskje flere som har kuttet dette ut?

Anonymous poster hash: d5161...09d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke kuttet ut,men aldri begynt!ALLE mine venner + familie er ivrige snap-brukere og maser stadig om at jeg må få meg snap. Syns det er vanskelig å forklare hvorfor jeg avstår uten å være nedlatende - grunnen er jo at jeg har null interesse av nettopp å se hva de har spist til middag eller hvem de har besøk av. Føler meg helt unormal som har denne tankegangen, da det tydeligvis er mer normalt å synest dette er interessant :/

Det verste er mammaen min,hun skjønner tydeligvis hvertfall ikke nettopp grunnen til at jeg ikke har snap - hun sender meg bilder av middagen sin på MMS istedet

Anonymous poster hash: b5701...2fa

Skrevet

Haha, på MMS fantisk!

Anonymous poster hash: cca46...f56

Skrevet

Ikke kuttet ut,men aldri begynt!ALLE mine venner + familie er ivrige snap-brukere og maser stadig om at jeg må få meg snap. Syns det er vanskelig å forklare hvorfor jeg avstår uten å være nedlatende - grunnen er jo at jeg har null interesse av nettopp å se hva de har spist til middag eller hvem de har besøk av. Føler meg helt unormal som har denne tankegangen, da det tydeligvis er mer normalt å synest dette er interessant :/

Det verste er mammaen min,hun skjønner tydeligvis hvertfall ikke nettopp grunnen til at jeg ikke har snap - hun sender meg bilder av middagen sin på MMS istedet

Skal vi se om det blir riktig nå.

Haha, på MMS faktisk!

Anonymous poster hash: cca46...f56

Skrevet

Haha,ja det er faktisk litt komisk..akkurat som hun tenker "stakkars Stine som ikke har snap,hun må jo også få se bilde av denne deilige middagen eller den flotte solnedgangen" !Da blir det litt vanskelig å forklare på en respektfull måte hvorfor jeg ikke har snap :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...