Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #1 Skrevet 9. januar 2017 Han har fått fast føde siden gan var 4 mnd. Glad i mat 😀 Spiser nå grøt til frokost, middag eller brødskive + frukt midt på dagen og grøt til kvelds. Bør vi begynne med et måltid til? Altså at han får både skive og middag. Ser ikke for meg at jeg får gjort så mye annet enn å mate ham da, haha. Bruker lang tid på hvert måltid. Hvordan løser man dette ute på tur eller shopping? Aner virkelig ikke hva vi gjorde med de andre, dette er mitt tredje barn 😄 Anonymous poster hash: 041e9...255
februarprins2013 Skrevet 9. januar 2017 #2 Skrevet 9. januar 2017 gjorde det når han var 6mnd jeg ,så kan fint begynne
Blondzilla Skrevet 9. januar 2017 #3 Skrevet 9. januar 2017 Ja, det er på tide. Ta med matpakke da vel. Ellers har fleste kjøpesenter tilgang på micro om du vil varme et middagsglass.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #4 Skrevet 9. januar 2017 Min er snart 8mnd og spiser slik: Frokost - miniposjon grøt Lunsj - fruktbeger eller smoothiepose Middag - ca et halvt middagsglass Kvelds - god posjon grøt Vi innførte 4 måltider ganske tidlig og heller justerer opp porsjonene når han vil ha mer. Ute på shopping eller besøk tar vi alltid med en flaske vann og har med/kjøper klempose med smoothie eller middag. Elsker de klemposene med middag, det er SÅ enkelt. Kan gi ungen mat mens vi går og han sitter i vognen. Anonymous poster hash: a7162...9c9
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #5 Skrevet 9. januar 2017 9 måneder her, men samme opplegg i en måneds tid. frokost, pupp og en halv til en hel brødskive Lunch, en hel brødskive, noen ganger en og en halv. Fruktbeger eller smoothiepose.Mellommåltidpupp ved tre tia. Middag, et helt middagsglassMellommåltid om behov (sutring) - pose med smoothie eller yougert Kvelds, en brødskive, en sånn pose med yougert (Men ikke om hun fikk en som mellommåltid). Pupp før søvn, og pupp om natt. Anonymous poster hash: 9a24e...220
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå