Gå til innhold

Ha tissen oppi rompa på hverandre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært å besøkt noen slektninger av meg i sommerferien. De bor mange timer unna så vi brukte hele sommerferien hos dem. De hadde en gutt som er 4 år eldre en gutten min, jeg så at de lekte godt sammen og alt så ut til å være normalt, men mens vi satt i bilen på vei til å levere gutten i skolen, fortalte gutten meg en episode i løpet av sommeren der han og gutten (som er 4 år eldre) har snakket om seksualitet og at gutten hadde sagt til sønnen min at det gikk an å ha tissen sin i rompa på hverandre. Ungen sier videre at de har prøvd det på hverandre og at det gikk greit, at dette ikke gjorde noe vondt i det hele tatt.

Er kvalm, irritert og UTROLIG sinna. Hvordan kunne jeg være så dum. Klarte ikke å være på jobb, så stakk hjem halvveis. Hva gjør jeg nå? er veldig usikker. Har ikke snakket med noen om det enda. Er redd for å møte faren. Er veldig usikker på om jeg tør å si det til han (Gutten min sa at det er top hemmelig og at han ikke ønsker at jeg sier det til noen) Jeg er redd hvis han får høre at jeg har sagt det til noen så slutter han å stole på meg. Hva skal jeg gjøre i dette tilfellet? Er det krise? Må jeg ta det opp med noen? Eller skal jeg bare la det ligge? Vil det påvirke guttens sexualitet senere i livet? 

Er veldig fortvilt og klarer ikke å sortere tankene mine. Takker og bukker for svar!

Anonymous poster hash: 6a7bc...cfb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er barna og fikk du inn trykk av at det var gjensidig utforsking eller har sønnen din blitt presset?

Anonymous poster hash: f5bc1...016

Skrevet

Barnet mitt er 8 år. Jeg fikk inntrykk av at dette var gjensidig, men er ikke sikker på det!! Er dette normalt i blant barn? At du utforsker på hverandre på den måte?

HI

Skrevet

Du overreagerer. Å leke litt rumpedoktor blant barn i samme alder er faktisk normalt.

Deres lek kommer i forlengelsen av at voksne omskriver forklaringer når de forteller "hvordan man lager barn". Hører ofte at barn har fått det forklart som at "babyen kommer ut av rumpa".

Anonymous poster hash: b07ce...250

Skrevet

PS

Når du lurer på om dette vil påvirke guttens seksualitet senere i livet - hva er det konkret du lurer på da?

Skrevet

Helt normalt. Lekte sånn når vi var små vi og. Men, den andre gutten er igrunn litt for gammel til å gjøre det med din sønn! Du bør snakke med foreldrene hans.

Anonymous poster hash: 7c622...fad

Skrevet

Meget unormalt

Anonymous poster hash: 0fa4a...b82

Skrevet

En ting er hvis de hadde vært like gamle. Men nå er den andre gutten 12. Og da er det bekymringsfullt mener jeg.

Hadde tatt kontakt med helsestasjonen og forhørt meg der.

Anonymous poster hash: 36b57...150

Skrevet

Helt normalt. Lekte sånn når vi var små vi og. Men, den andre gutten er igrunn litt for gammel til å gjøre det med din sønn! Du bør snakke med foreldrene hans.

Anonymous poster hash: 7c622...fad

Det er normalt å ha homofil sex som 8-åring? Du knullet andre gutter i rumpa når du var 8? Det er ikke normalt. Barn skal ikke ha eller tenke sex. Det er en grunn til at de skal vente til de er 16.

Anonymous poster hash: 1f749...9db

Skrevet

Greit nok hvis de var yngre eller i hvert fall begge 8 år men en 12-åring og 8-åring normalt?!?!!! NEI!!! Jeg er forresten på grensen til å mene st d hadde vært "greit" ol de var like gamle. Jeg vet IKKE om noen som gjorde dette som små i hvert fall ikke opplevd det selv. Bare jeg som syns dette høres rart ut?

Første jeg tennte var forrestena t dette må de ha lært av noen. Hvem er det som har gjort sånn mot de fra før... men 12-åringen er vel ganmel nok til å vite det. Men igjen: FOR GAMMEL til å beuke 8-åringen!!!

Anonymous poster hash: decb4...49e

Skrevet

Det er normalt å ha homofil sex som 8-åring? Du knullet andre gutter i rumpa når du var 8? Det er ikke normalt. Barn skal ikke ha eller tenke sex. Det er en grunn til at de skal vente til de er 16.

Tror du burde lese deg *bittelitt* opp på temaet. F eks fins det mye god litteratur beregnet på barnehagelærerstudenter om småbarns seksualitet. Selvsagt finnes den!

Å påstå at "barn skal ikke tenke sex fordi de skal vente til de er 16" er absurd. Da kan du like godt si at barn ikke skal tenke på biler og bilkjøring før de er 18... Blir dårlig butikk for Lynet MacQueen på den måten! Men barn skal ikke ha sex (i betydningen være gjenstand for seksuelle handlinger med eldre ungdom/voksne, eller noen som manipulerer dem til uønskede ting) det er sant nok. Spørsmålet er vel hvor barnslig utforsking og felles lek glir over til å bli at det største barnet leder det minste, og dermed forskyver en maktbalanse.

Skrevet

Tror du burde lese deg *bittelitt* opp på temaet. F eks fins det mye god litteratur beregnet på barnehagelærerstudenter om småbarns seksualitet. Selvsagt finnes den!

Å påstå at "barn skal ikke tenke sex fordi de skal vente til de er 16" er absurd. Da kan du like godt si at barn ikke skal tenke på biler og bilkjøring før de er 18... Blir dårlig butikk for Lynet MacQueen på den måten! Men barn skal ikke ha sex (i betydningen være gjenstand for seksuelle handlinger med eldre ungdom/voksne, eller noen som manipulerer dem til uønskede ting) det er sant nok. Spørsmålet er vel hvor barnslig utforsking og felles lek glir over til å bli at det største barnet leder det minste, og dermed forskyver en maktbalanse.

Skrevet

Klart dette er normalt. Alle barn leker sånn. Vær stolt over at gutten din betrodde seg til deg, det er en tillitserklæring! Og han kommer til å klare seg helt fint seksuelt senere i livet. :)

Anonymous poster hash: 8cac7...5a7

Skrevet

Barnet mitt er 8 år. Jeg fikk inntrykk av at dette var gjensidig, men er ikke sikker på det!! Er dette normalt i blant barn? At du utforsker på hverandre på den måte?

HI

Du overreager ikke når han andre er 12! Seksuelt misbrukt. Fyyyyy så forbanna jeg hadde vært

Anonymous poster hash: 36867...081

Skrevet

Fu overreagerer kraftig.. Er helt normalt at barn utforsker på dette området. Om han har blitt presset må du snakke med foreldrene og ham, det er en annen ting, men jeg fikk inntrykk av at han var med på det.

Anonymous poster hash: a7374...c99

Skrevet

At fireåringer ser på hverandres tisser er normalt, at 8 åring og en 12 åring har analsex er IKKE normalt!!!

Ville tatt det sporenstreks opp med foreldrene til 12-åringen og snakket med 8 åringen om grenser og at barn ikke har sex

Anonymous poster hash: 34c05...7f5

Skrevet

At fireåringer ser på hverandres tisser er normalt, at 8 åring og en 12 åring har analsex er IKKE normalt!!!

Ville tatt det sporenstreks opp med foreldrene til 12-åringen og snakket med 8 åringen om grenser og at barn ikke har sex

Anonymous poster hash: 34c05...7f5

Du eh... Tror du virkelig dette kan kalles analsex...? Han har vel ment "i rumpesprekken". Å klare å få tissen inn i anus innebærer litt mer enn barn i den aldersgruppa kan få til.

Skrevet

Fu overreagerer kraftig.. Er helt normalt at barn utforsker på dette området. Om han har blitt presset må du snakke med foreldrene og ham, det er en annen ting, men jeg fikk inntrykk av at han var med på det.

Anonymous poster hash: a7374...c99

En tolvåring?! vanvittig stor forskjell på en 12

Åring og en på 8. Lurer på om pipa hadde fått en annen lyd om det var en 12-åring som hadde penetrert en 8-år gammel jente for det er akkurat det samme. Syke damer som mener dette er normalt.

Skrevet

Du eh... Tror du virkelig dette kan kalles analsex...? Han har vel ment "i rumpesprekken". Å klare å få tissen inn i anus innebærer litt mer enn barn i den aldersgruppa kan få til.

En 12-åring kan fint klare å få den inn i rompa på en 8-åring.

Skrevet

Jeg finner det bekymringsverdig.

Anonymous poster hash: d7631...79b

Skrevet

Absolutt bekymringsverdig. Jeg var 8 år da min fire år eldre bror begynte å "putte tissen inni meg". Vi var selvsagt ikke på et likestilt nivå mentalt eller fysisk, og for meg var det seksuelt misbruk som jeg i aller høyeste grad sliter med idag.

Anonymous poster hash: 94a47...c9b

Skrevet

Det er sikkert mulig, men det høres ikke ut som om det er det som har skjedd heller.

Anonymous poster hash: 9c093...5ca

Skrevet

Ikke uten at det er vondt, noe han sa det ikke var.

Skrevet

Absolutt bekymringsverdig. Jeg var 8 år da min fire år eldre bror begynte å "putte tissen inni meg". Vi var selvsagt ikke på et likestilt nivå mentalt eller fysisk, og for meg var det seksuelt misbruk som jeg i aller høyeste grad sliter med idag.

Anonymous poster hash: 94a47...c9b

Fortalte du det til noen?

Skrevet

Det er for stor aldersforskjell til at det kan kalles normalt. Alle barn har en seksualitet, men 12 åringen er i begynnelsen av puberteten så dette er ikke greit i det hele tatt. Selv om 12 åringen skulle være umoden for alderen er det IKKE greit. Kan godt være at han på 8 har vært " like mye med på det" som han på 12, men det forandrer alikevel ikke saken i det hele tatt. At han på 8 tar dette opp med moren sin sier bare at han faktisk HAR tanker selv om at dette ikke er ok. Vi lekte slike leker når jeg var barn, pinner opp i rumpa og tok på hverandre osv uten at vi var utsatt for overgrep noen av oss( tror jeg), normal del av utviklingen. Vi ville også holde dette hemmelig for vi forsto godt at dette var noe man ikke snakket om... ikke 10 ville hester kunne ha fått meg til å fortell noe til mamma! Vi var fra 6- 7 års alderen når dette skjedde. Snakk med foreldrene til gutten på 12 år. Hadde min sønn gjort noe slikt ville jeg blitt svært skuffet om jeg ikke fikk vite om det. Han trenger veiledning og å bli fulgt med slik at dette ikke skjer igjen. Han på 8 har også godt av å få veiledning ang egne grenser osv.

Anonymous poster hash: 06b44...7e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...