Gå til innhold

hvordan er dagene hos dere med baby 3-4 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her våkner frøkna rundt 830, da har jeg fått ordna med de to største og sendt de på skolen.

Hun får da mat og er våken i ca 1,5 time før hun sovner alt fra 30 min til 1 time.

Så "leker" jeg med hun og har hun under babygym før mat igjen. Så mat og litt "leketid" før vi går en lang tur på ca 1 time, våkner selvfølgelig med en gang vogna stopper, så ikke mye "tid til meg selv"...hehe..

Sånn fortsetter ettermiddagen og før hun legger seg rundt 21 og sover til neste morgen.

En liten rutinebaby. Skulle gjerne sovet litt lengre så jeg hadde fått gjort litt i heimen, men nei..hehe...

Dere andre da?

Anonymous poster hash: 01022...3ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det ca likt 😂 Han guttebassen her er så dilla på meg.Han sover godt i vogga,jeg løper opp å dusjer,hører han hyyyylgriner etter 5 min.skjer hver gang 😭😁 Det går i ett! Huset har jeg gitt opp. Basis behovene er i orden,men det er det.

Anonymous poster hash: be15d...a1c

Skrevet

Hmmmm, heldige dere da! Har en på 4 mnd som stort sett er veldig blid og fornøyd, men han tar ikke natt før rundt kl 24- 01. I natt var det helt ekstremt, han var våken og glad og klar for full fest helt til kl 04... står opp mellom kl 10 og 12 engang. Våken 1.5- 2 timer. Sover en god lur på ca 1 time om vi går ut med vogna og holder den i bevegelse. Våkner når vi kommer hjem. Så våken en time eller to igjen og en lur på alt fra 20 min til en time eller to. Sånn går no dagan. Mat hver 3-4 time.

Anonymous poster hash: dec66...a87

Skrevet

Vi har vært kjempe heldige når det gjelder soving om natten, hun får mme hvis det er av betydning.

Hun er og en skikkelig mammadalt og.

Huset får være som det er..hehe..

Hi

Anonymous poster hash: 01022...3ce

Skrevet

Hmmmm, heldige dere da! Har en på 4 mnd som stort sett er veldig blid og fornøyd, men han tar ikke natt før rundt kl 24- 01. I natt var det helt ekstremt, han var våken og glad og klar for full fest helt til kl 04... står opp mellom kl 10 og 12 engang. Våken 1.5- 2 timer. Sover en god lur på ca 1 time om vi går ut med vogna og holder den i bevegelse. Våkner når vi kommer hjem. Så våken en time eller to igjen og en lur på alt fra 20 min til en time eller to. Sånn går no dagan. Mat hver 3-4 time.

Høres kjent ut! Mini her er 3 mnd og sover maks 30 min inne, så vi må ut og trille en tur hver dag. Helt greit så lenge ikke det øser ned ute og ikke er for kaldt. Skulle ønske hun kunne sovne tidligere på kvelden av seg selv, men foreløpig må jeg amme henne i søvn... Får ikke gjort så mye fornuftig i løpet av en dag, men det er greit. Er jo i permisjon av en grunn 😊

Anonymous poster hash: 0f808...e52

Skrevet

Høres kjent ut! Mini her er 3 mnd og sover maks 30 min inne, så vi må ut og trille en tur hver dag. Helt greit så lenge ikke det øser ned ute og ikke er for kaldt. Skulle ønske hun kunne sovne tidligere på kvelden av seg selv, men foreløpig må jeg amme henne i søvn... Får ikke gjort så mye fornuftig i løpet av en dag, men det er greit. Er jo i permisjon av en grunn 😊

Anonymous poster hash: 0f808...e52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...