Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #1 Skrevet 9. januar 2017 Dagens dummeste, men blir litt bekymra her. Tok silikon for 7 år siden. Hadde en liten a og fyllte med 400cc. Har fått to barn etter det. Den første kom 3 år etter operasjon, puppene ble gedigne under amming, men det fungerte ikke i lengden så vi ga oss med amming etter 6 uker. Puppene ble mykere, sank bittelitt og ble mer naturlige etter å ha hatt melk i disse få ukene. Nå er minste 5 uker, og jeg sluttet med amming for 3 uker siden. Og nå kjenner jeg ikke silikoninnleggene lenger. De har sunket enda mer, og blitt enda mykere. Gjør meg ingenting at de har blitt tilsvarende naturlige. Men burde jeg ikke kjenner innleggene likevel? Kan klemme puppene noen cm bak brystvorta, og lurer på om det er noe fastere bak der, men vanskelig å si og før kunne jeg kjenne godt hvor innleggene lå. Er livredd det har sprukket, men da burde vel puppen vært flat og jeg hadde hatt ubehag? Flere som har fått flere barn etter silikon. Har under muskelen, om det har noe å si. Anonymous poster hash: 558d4...edb
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #2 Skrevet 9. januar 2017 Jeg har så lite eget vev at mine synes uansett, selv om de er under muskelen. De sekker litt etter svangerskap. Det at de er myke er jo et godt tegn, da kapsling er mest vanlig "bivirkning". Da blir den hard. Dine innlegg er så nye at du vil ikke få lekkasje. Den type innlegg brukes ikke mer. Du kan jo be om en sjekk hvis du er veldig usikker på om det er noe annet galt. Anonymous poster hash: 1d13c...ceb
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #3 Skrevet 9. januar 2017 Du bør absolutt få det sjekket, HI. Jeg har sett følgene av komplikasjoner ved slike implantater, ikke noe man tar sjanser med. Anonymous poster hash: 24053...6ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå