Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #1 Skrevet 9. januar 2017 Vi kommer oss ikke ut så veldig mye på vinteren. Er ikke så glad i det. Kun den eldste gutten kan stå greit på ski. De minste på snart fem år prøvde seg på langrenn en gang i fjor, den ene dagen det var snø her. Vi aker og bygger snømann når det er snø. Jeg kunne stå helt greit på langrenn da jeg var mindre. Nå har jeg ikke hatt ski på beina siden 2010. Slalom har jeg aldri prøvd. Ikke mannen heller, han kommer fra et annet land uten snø. Skøyter prøvde barna seg på for første gang i går. Jeg syntes det var bare stress. Ingen av oss kan stå på skøyter. For at vi voksne skal få lært det, så må vi ha barnevakt og det er liksom ikke noe jeg vil bruke barnevakt på. Jeg vil gjerne være ute, men terskelen blir høy når vi ikke behersker det. Synes ofte det blir stress og mas med sutrete unger. Er det noen som har klart å bli friskuser? Jeg vet at vi bør lære barna disse tingene og ønsker ikke kritikk, men gjerne råd fra noen som har klart å være mer ute. Om sommeren er vi mye ute. Vi elsker og behersker svømming og båtliv. Anonymous poster hash: 03f16...87b
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #2 Skrevet 9. januar 2017 Vi begynte med skøyter i fjor, og man må da ikke ha barnevakt for å lære det? Vi lærte det samtidig både voksne og barn. Hvis det er såpass at man ikke klarer å holde seg på beina, så bytter man på slik at en voksen er tilgjengelig for barna. Ellers finnes det jo hockey/skøyteskole for barn noen steder, og da kan de lære seg det uten at foreldrene trenger å være med. Friskuser kan jeg ikke påberope oss å være, så jeg har ingen råd ang. resten dessverre. Vi er vel omtrent der dere er når det gjelder ski. Anonymous poster hash: d91d3...fbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå