Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #1 Skrevet 8. januar 2017 Hvor ofte ligger dere på sofaen/sengen og koser? Jeg liker for eks. å bli stryket på håret, mens vi sitter å prater sammen eller bare ser på random program på tv, at vi slår av all den teknologi-dritten å prate en stund uten å måtte bli forstyrret av noe eller noen (jeg gjør disse tingene til han for å minne han på at jeg er det). Er det for mye å be om? Livet hans handler bare om jobben og småjobber utenfor huset som å selge ekstra møbler eller fikse bilen. Hvor ofte har dere kinokvelder eller en restaurant besøk uten barna. Er det alltid så tørt og kjedelig å ha en mann i livet eller er jeg jævlig krevende? PS vi er 26 år!! Anonymous poster hash: 7d69f...468
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #2 Skrevet 8. januar 2017 Sjeldent nå når vi har baby i hus, har vel knapt kysset;-) men er likevel flørtete med hverandre. Før baby; en gang hver andre uke eller noe? Der vi hadde barnevakt til eldste og var bare oss to. Anonymous poster hash: 712c0...720
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #3 Skrevet 8. januar 2017 Nesten hele tiden eller, vi er ikke pratsomme noen av oss, men desto mer fysiske. Vi kan godt sitte foran hver vår pc i flere timer, mens vi stryker på hverandre. Det er omtrent automatikk i at hvis vi sitter ved siden av hverandre så koser vi på hverandre (ikke i offentligheten altså ) Anonymous poster hash: 58614...235
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #4 Skrevet 8. januar 2017 Flere ganger om dagen koser, kysser og stryker han på meg. Ca en gang i mnd har vi barnevakt og går ut og spiser. På kveldene ellers ligger vi stort sett utslåtte på sofaen og ser TV. Fulle jobber og tre barn er ganske slitsomt. Anonymous poster hash: 87c88...fad
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #5 Skrevet 8. januar 2017 Nesten hele tiden eller, vi er ikke pratsomme noen av oss, men desto mer fysiske. Vi kan godt sitte foran hver vår pc i flere timer, mens vi stryker på hverandre. Det er omtrent automatikk i at hvis vi sitter ved siden av hverandre så koser vi på hverandre (ikke i offentligheten altså ) Anonymous poster hash: 58614...235 Ja, det er nettopp det jeg snakker om, at jeg ´´var´´ sånn av min natur at jeg stryker å koser med personen jeg er glad i. Jeg pleide å stryke og kose med han lenge mens vi satt ved siden av hverandre, men i stedet for å påvirke han så påvirket han meg til å slutte Anonymous poster hash: 7d69f...468
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #6 Skrevet 8. januar 2017 Flere ganger om dagen koser, kysser og stryker han på meg. Ca en gang i mnd har vi barnevakt og går ut og spiser. På kveldene ellers ligger vi stort sett utslåtte på sofaen og ser TV. Fulle jobber og tre barn er ganske slitsomt. Anonymous poster hash: 87c88...fad Så heldig du er. Jeg pleide å ha sånn familie eller vennetreff ganske ofte før han bodde fast hos meg. Nå som han har klart å ødelegge mellom meg og de fleste vennen mine har jeg bare han å kose med, og når jeg trenger han aller mest så finner jeg han aldri. Forresten har vi et barn som går på skolen. Han er min første kjæreste, men vi har bodd borte fra hverandre en stund etter at barnet ble født. Så han har ikke vært fulltids pappa hele tiden. Anonymous poster hash: 7d69f...468
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #7 Skrevet 9. januar 2017 Hver dag selv om vi ikke bor sammen. 7 barn tilsammen, 3 under 11 år. Anonymous poster hash: a9e23...917
Sokkedyret Skrevet 9. januar 2017 #8 Skrevet 9. januar 2017 Hver dag. han masserer meg ofte litt på sengen ved legging, stryker på meg mens vi ser TV. Prøver å bli flinkere til å huske på å ligge inntil hverandre i sengen sofaen for det er så koselig men blir lite tid i en hektisk hverdag...
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #9 Skrevet 9. januar 2017 Her har det blitt til at all berøring "må" føre til sex så dessverre veldig sjeldent fysisk kontak fra min side.Jeg savner å ha en armkrok innimellom... Anonymous poster hash: a405a...73a
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #10 Skrevet 9. januar 2017 Koser hver dag. Ut av huset alene et par dager i uka fordi vi går tur og prater, ungene gidder ikke bli med. Andre ting ut av huset..., kanskje 5-10 ganger i året Anonymous poster hash: 6f8b3...102
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #11 Skrevet 9. januar 2017 Hver dag, mange ganger om dagen hvis vi er hjemme. Vi jobber sammen, så det hender han kommer innom og stryker meg på kinnet der og hvis ingen ser oss😃 Anonymous poster hash: d5780...0cc
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #12 Skrevet 9. januar 2017 koser og kysser hver dag. flere ganger om dagen😃 vi begge elsker og kose. våkner hver morgen av at han kysser meg og sier hade når han drar på jobb😉 ligger på sofaen og koser under teppet hver kveld Anonymous poster hash: 1c877...933
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #13 Skrevet 9. januar 2017 Hver dag. flere ganger for dag. Hver kveld vil han stryke meg på ryggen og i håret. Vert sammen i 11 år. Elsker det 😍 Legger oss alltid samtidig og 🍾 Anonymous poster hash: bb0f2...fa0
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #14 Skrevet 9. januar 2017 Han koser mesr meg hver eneste kveld, opptil flere timer! Vi er på kino/ute og spiser uten barn ca 1 gang i mnd. Han er ganske fantastisk. Anonymous poster hash: 988fe...8c5
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #15 Skrevet 9. januar 2017 Jeg koser med han og altså. Vi ligger inntil hverandre hver kveld, og legger oss nesten alltid sammen. Vi har vært sammen i 11 år, og nærheten vi har betyr så mye for meg. Anonymous poster hash: 988fe...8c5
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #16 Skrevet 9. januar 2017 Hver dag selv om vi ikke bor sammen. 7 barn tilsammen, 3 under 11 år. Anonymous poster hash: a9e23...917 Hvorfor bor dere ikke sammen? Anonymous poster hash: be2ab...a01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå