Gå til innhold

Kvinner som ødsler sin kjærlighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen lest denne boka, eller vært/er en slik kvinne?

Jeg har, etter mange år og mange destruktive forhold, fortstått at jeg er en slik kvinne. Nå går jeg i terapi hos en fantastisk terapeut som anbefalte meg denne boka, og jeg leste den og gråt og gråt. Det var som å lese om hele mitt liv.

Har noen erfaringer rundt dette? Hvordan kom du deg ut av mønsteret ditt? Og torde du å finne en mann igjen?

Anonymous poster hash: 80cf7...2c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hørt om boken, men høres interessant ut!

Jeg har ikke hatt slike destruktive forhold, men jeg vet at jeg er litt for villig til å gi kjærlighet, og det er et slags mønster. Jeg har forsåvidt sett mønsteret mitt og jeg vet hva i min fortid som er årsak til det. Det jeg har funnet ut er at jeg må tørre å ta mer plass tidlig i forholdet, ikke være den som sier ja til alt, og ikke minst også stille krav, ikke bare gi og gi og alltid være på tilbudssiden.

Skal sjekke ut den boken - takk for tips :)

Anonymous poster hash: 41f39...765
Skrevet

Jeg har ikke hørt om boken, men høres interessant ut!

Jeg har ikke hatt slike destruktive forhold, men jeg vet at jeg er litt for villig til å gi kjærlighet, og det er et slags mønster. Jeg har forsåvidt sett mønsteret mitt og jeg vet hva i min fortid som er årsak til det. Det jeg har funnet ut er at jeg må tørre å ta mer plass tidlig i forholdet, ikke være den som sier ja til alt, og ikke minst også stille krav, ikke bare gi og gi og alltid være på tilbudssiden.

Skal sjekke ut den boken - takk for tips :)

Anonymous poster hash: 41f39...765

Takk for fint svar :) og takk for dine tips, jeg tenker at dette blir essensielt for meg også, tørre å ta mer plass tidlig i forholdet.

Skrevet

Har noen lest denne boka, eller vært/er en slik kvinne?

Jeg har, etter mange år og mange destruktive forhold, fortstått at jeg er en slik kvinne. Nå går jeg i terapi hos en fantastisk terapeut som anbefalte meg denne boka, og jeg leste den og gråt og gråt. Det var som å lese om hele mitt liv.

Har noen erfaringer rundt dette? Hvordan kom du deg ut av mønsteret ditt? Og torde du å finne en mann igjen?

Jeg leste den etter et vondt forhold og kjente meg veldig igjen.

Veldig god bok.

Anonymous poster hash: 28c02...9a1

Skrevet

Dytter litt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...