Gå til innhold

Noen her som har lavt stoffskifte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bestille time hos legen i morgen, mistenker at jeg har det.

Jeg har over lenger tid slitt med trøtthet, vært slapp, mensen som kommer og går når den selv føler for det, vekten står bom stille uansett hvor hardt jeg prøver. Jeg har dårlig hukommelse og ekstrem tørr hud i ansiktet og veldig VELDIG dårlige negler! Fliser seg opp av ingenting og bøyer seg bakover om jeg skal pelle av ting. 

Jeg fryser også enormt hele tiden. Jeg sliter på jobben siden jeg ikke kan sette opp varmen mer av hensyn til kolleger og kunder (er egentlig godt og varmt der). Jeg sover med varmeteppe i senga hver natt, har på pysj, ullsokker og dyne og fryser. Sitter alltid med genser, bukse, sokker og dyne/ pledd i sofaen og fyrer hver eneste dag, både med ved og med strøm. Mannen kom hjem en dag og da var det 24 grader i et hjørne i stua lengst vekk fra peisen, så var enda varmere der jeg satt! 

Er litt lei av å ha det slik. Det er slitsomt!

Anonymous poster hash: 95118...241
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres lurt ut å bestille deg en time ja. Akkurat sann er det, slik som du beskriver, pluss mye annet. Be om å ta TSH, Ft4, T3, Anti TPO, b12 og D vit :) Og kjekt å sjekke Hb og jernlagre også. Lykke til!

Skrevet

Slik hadde jeg også det med lavt stoffskifte. Fikk ikke varmen tilbake i kroppen før jeg begynte på liothytonin.

Anonymous poster hash: 5bc72...4bc

Skrevet

... Meg med liothytonin, må presisere at jeg tar det sammen med levaxin. Lykke til!

Anonymous poster hash: 5bc72...4bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...