Gå til innhold

Skal vi tilby oss å erstatte...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på besøk hos en tante, sammen med barna på 3 og 4 år.

Etter besøket sender tanten SMS bare for å informere om at et av barna har laget et hakk i spisebordet.

Jeg er usikker på hva hun vil med dette .

Vi har ikke oppfattet noe slikt. Mulig en av dem har satt ned glasset "feil" eller noe.

Men hva vil man med å si sånt!?

Tåler ikke bordet å bli spist ved så er det siste gang vi er der....

Anonymous poster hash: eac25...eba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært på besøk hos en tante, sammen med barna på 3 og 4 år.

Etter besøket sender tanten SMS bare for å informere om at et av barna har laget et hakk i spisebordet.

Jeg er usikker på hva hun vil med dette .

Vi har ikke oppfattet noe slikt. Mulig en av dem har satt ned glasset "feil" eller noe.

Men hva vil man med å si sånt!?

Tåler ikke bordet å bli spist ved så er det siste gang vi er der....

Anonymous poster hash: eac25...eba

Hadde bare svar at det var leit, men ikke så mye å gjøre noe med. Man kjøper ikke nytt bord på grunn av et hakk. Man inviterer heller ikke folk med barn dersom man er så redd for tingene sine.

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke

Anonymous poster hash: 02ac9...270
Skrevet

Da hadde jeg spurt hvordan dette hadde skjedd og hvem som hadde gjort det.

Jeg erstatter selvfølgelig hvis barna skader eller ødelegger noe med vilje.

Men hvis svaret hadde vært at hun ikke vet, men det må ha vært en av barna siden hakket ikke var der (eller oppdaget) før besøket, hadde jeg bare sakt beklager.

Skrevet

Nei det hadde jeg ikke gjort (med mindre barna var uforsiktige og ødela noe med vilje).

Skrevet

Hvorfor sendte hun SMS? Synes det var merkelig. Ønsker hun å gi dere dårlig samvittighet? Er hun vanligvis så rar?

Skrevet

Synes det er veldig merkelig å sende en sånn sms. Akkurat som at hun hinter til at hun ønsker erstatning.

Hadde svart noe sånn som at "det beklager jeg. Ønsker du at vi skal erstatte det?"

Hadde hun ønsket erstatning tror jeg jammen ikke jeg ville reist dit med barn igjen..

Skrevet

Veldig spesielt å sende en slik sms

Skrevet

Har hun ikke voksduk på, kan hun skylde seg selv.

Anonymous poster hash: 92492...08e

Skrevet

Det er jo bare veldig uhyggelig gjort av henne. Send svar der du spør hva hun vil du skal gjøre.

Anonymous poster hash: bde85...6f3

Skrevet

Utrolig teit av henne. Men for husfreden, ville jeg nok bedt om unnskyldning og spurt om hun ønsker erstatning. Så får hun heller stå igjen som den kjipe.

Anonymous poster hash: acfe6...0f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...