Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #1 Skrevet 8. januar 2017 Jeg har vært syk siden før jul, snørr, feber, hoste og dårlig allmentilstand. Feber og allmentilstanden går opp og ned, ikke spesielt høy feber, men særlig på kveldene stiger den. Noen dager kan jeg føle meg litt bedre, men så blir jeg dårligere igjen. Jeg vet at jeg kunne ringt legen, men jeg regner med at legen har nok å gjøre med andre som er rammet av influensa nå. Samtidig har jeg begynt å tenke på om det er normalt å være syk så lenge, og særlig siden feberen kommer og går, og jeg innimellom har vondt i ryggen og brystet når jeg puster. Ville dere ringt? Anonymous poster hash: 90d00...56f
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #2 Skrevet 8. januar 2017 Det er ikke normalt å ha feber så lenge. Du bør ta en tur til legen. Anonymous poster hash: 09cd7...442
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #3 Skrevet 8. januar 2017 Høres ut som atypisk lungebetennelse. Kan vare lenge, du burde startet med antibiotika for en stund siden! Influensa har ikke et slik forløp som du beskriver. Vær også obs på at du kan smitte andre med denne type lungebetennelse. Inkubasjonstid er hele 1-3 uker. Anonymous poster hash: 184c0...b2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå