Gå til innhold

Noen som ser på kjendis Farmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Psykopatisk?

Haha, gud bedre :ler: .

Det er ingenting galt med dama, personligheten hennes er godt innenfor normalen selv om hun er litt tøffere i tonen enn det mange av oss liker.

Anonymous poster hash: d0dd6...3bf

Og det hadde da vært langt mer nærliggende å tenke psykopatisk om Lothe, siden han er karismatisk, utnyttende og mangler empati.

Men også der, hadde man trukket alvorlige konklusjoner på syltynt grunnlag med en slik påstand.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke barn, regner jeg med, hvis du klarer å gjøre en oppgave uforstyrret i 8 minutter eller mer :D :D

Jeg har 3 barn jeg 😉 men her det ikke noe ukesoppdrag å fullføre 😘

Anonymous poster hash: 56142...d2d

Skrevet

Psykopatisk?

Haha, gud bedre :ler: .

Det er ingenting galt med dama, personligheten hennes er godt innenfor normalen selv om hun er litt tøffere i tonen enn det mange av oss liker.

Den er langt utenfor normalområde.

Langt.

Skrevet

Psykopatisk?

Haha, gud bedre :ler: .

nnenfor normalen ville ikke jeg ha sagt i alle fall. Hvis kvinnegruppa Ottar er som henne (eller verre) så stakkars oss mer normale kvinner som blir satt i samme bås. Da jeg så Kari nå ble jeg nok en gang påminnet om at hun dama der ikke er god i hodet. Kanskje det er klippinga, men det som har kommet ut av hennes munn har definitivt blitt sagt av henne og med hennes stemme... kanskje hun ikke fortjener psykopatomtalen her, men hun virker i alle fall riv ruskende gal med personlighetsforstyrrelser, fordommer og nedrakkende oppførsel deluxe. Du kan få like henne så mye som du vil, men tror nok de fleste ville fått mer enn nok etter 5 min med hun dama der. Da hun først begynte i TV2 virket hun som en solstråle som var blid og glad. Når virker hun folkevond gærning som vil ha alt på sin måte.

Anonymous poster hash: 6c44f...ac0

Skrevet

Langt.

Den er muligens et stykke unna din omgangskrets, men basert på det vi har sett, så er personligheten hennes innenfor normalområdet for det som anses som en normal personlighet.

Og jeg har både jobbet sammen med og kjent mennesker som nærmest får Jaquesson til å fremstå som en svært empatisk og hyggelig dame for å si det slik ;).

Skrevet

Syns det er en perfekt gjeng men god å være kvitt Kari. Hadde vært kjedelig om alle var ordentlige og flinke. Dette er underholdning, kun det!

Ang Lotepus og klesvask så hadde jeg ikke blitt overrasket om han bare lyver for å holde på det inntrykket han gir oss av han. For å skjule at han faktisk er litt huslig. Han vasker nok klærne sine selv. Anonymous poster hash: 268d1...d60

Om vi får ut Aylar og sossegutten så begynner det å ligne noe ja.

Anonymous poster hash: 8b260...4f7

Skrevet

Jeg har skikkelig respekt for Aylar. Alt hun har opplevd, og hun står allikevel fram i offentligheten. Hun gjorde noen dumme valg for 14 år siden, som hun selv har sagt,men jeg synes hun er tøff. Hun liker ikke å ta imot ordre, men hun er sterk og intelligent.

Anonymous poster hash: 23f98...1ca

Skrevet

Jeg har skikkelig respekt for Aylar. Alt hun har opplevd, og hun står allikevel fram i offentligheten. Hun gjorde noen dumme valg for 14 år siden, som hun selv har sagt,men jeg synes hun er tøff. Hun liker ikke å ta imot ordre, men hun er sterk og intelligent. Anonymous poster hash: 23f98...1ca

Hun har hvertfall ikke fremstått som intelligent!

Hun virker som er bortskjemt drittunge som ikke er vant til å jobbe!

Skrevet

Ble veldig irritert på Lothe i forrige episode der han sa at han skulle kjøpe kaffi på markedet uansett hva de andre måtte mene.

Men var kjekt å se at han likevel tok til fornuft å heller brukte pengene på de mest nødvendige tingene de trengte.

Skrevet

Petter har overrasket meg aller mest! Trodde han var en skikkelig blei, men han virker veldig sympatisk og står på!

Skrevet

Ja, jeg så noen minutter i sted, men byttet kanal da jeg kjente at jeg begynte å dø sakte.

Skrevet

Petter har overrasket meg aller mest! Trodde han var en skikkelig blei, men han virker veldig sympatisk og står på!

Enig! Koselig type som ikke tar seg selv høytidelig i det hele tatt😄

Anonymous poster hash: c85cb...5c1

Skrevet

Kjekt at Petter er intressert i å jobbe,det hadde jeg ikke helt trodd om han.

Trodde han kom til å prøve å unngå hardt arbeid.

Skrevet

Jeg hadde heller ikke lystret ordre fra Kari.

Stygt å snakke nedlatende om andre offentlig, men SJELDEN har jeg sett mindre karismatiske personlighetstrekk.

Hun hanker seg ikke inn på intervjuet med GMN i dag heller.

Formidlingsevnen hennes er enten psykopatisk eller gjennomsyret usikker. Jeg har ikke bestemt meg for hvilken teori hun havner innunder.

Vendela er jeg ekstremt positivt overrasket over. For en ro og empati, samme med Tore. Lavrans også virker som en fin fyr.

Men, tipper INGEN velger Aylar som andrekjempe etter tidenes prestasjon i går, de er jo dømt til å ryke horisontalt ut.

Vet du, det er skrekkelig pinlig at en som muligens har to vekttall i psykologi slenger om seg med kvasidiagnostiske dumheter og faglig omtrentlighet i annenhver tråd. Smak på setningen "jeg har ikke bestemt meg for hvilken teori hun havner under" - hadde en av mine masterstudenter skrevet hadde vedkommende fått oppgaven i retur med beskjed om at dette er syltynt.

Anonymous poster hash: 53197...2ae

Skrevet

Psykopatisk var å dra det altfor langt!

Skrevet

Langt.

Du er jo virkelig skummel. For det første later du som du har autoritet på personlighetstyper, hvilket du ikke har, og for det andre har du tydeligvis ikke en veldig bredspektret erfaring med mennesker.

Skrevet

Du er jo virkelig skummel. For det første later du som du har autoritet på personlighetstyper, hvilket du ikke har, og for det andre har du tydeligvis ikke en veldig bredspektret erfaring med mennesker.

Ja, jeg er kjempeskummel.

Nå uttaler du deg jo om ting du ikke har noen som helst kunnskap om.

Du trenger vitterlig ikke være rakettforsker for å trekke slutninger om noens personlighetstrekk når de bruker manipulative og devaluerende metoder i sitt samspill med andre.

Mine ytringer er selvsagt ikke en sannhet, men basert på observasjoner av slik hun har opptrådt på TV den siste tiden.

Og slik hun fremstår er langt ifra noen sunnhetsideal!

Skrevet

Vet du, det er skrekkelig pinlig at en som muligens har to vekttall i psykologi slenger om seg med kvasidiagnostiske dumheter og faglig omtrentlighet i annenhver tråd. Smak på setningen "jeg har ikke bestemt meg for hvilken teori hun havner under" - hadde en av mine masterstudenter skrevet hadde vedkommende fått oppgaven i retur med beskjed om at dette er syltynt.

Til din opplysning, dette var ment med en humoristisk undertone:)!

Kjære milde makrell, kvinnfolk er kvinnfolk verst!

Dette er et forum, ikke en sfære med meningsutveksling på et høyt faglig nivå.

God dag til deg:-)

Skrevet

Må signere dette, det er blitt skikkelig "inn" å vurdere alle som psykopater, og leke hobbypsykologer fordi man har lest noe på Google eller i hobbybøkene om psykologi. Kari er ikke psykopat, fordi hun viser følelser. En psykopat mangler følelsesregisteret, så vidt jeg vet, men jeg er ikke sikker fordi jeg ikke er psykolog. Men at folk er uspiselige, mannehatende feminister og ønsker å sjefe over andre mennesker, er i seg selv ikke indikasjon på psykopati.

Skrevet

Ja, jeg er kjempeskummel.

Nå uttaler du deg jo om ting du ikke har noen som helst kunnskap om.

Du trenger vitterlig ikke være rakettforsker for å trekke slutninger om noens personlighetstrekk når de bruker manipulative og devaluerende metoder i sitt samspill med andre.

Mine ytringer er selvsagt ikke en sannhet, men basert på observasjoner av slik hun har opptrådt på TV den siste tiden.

Og slik hun fremstår er langt ifra noen sunnhetsideal!

Du skriver som ei full ku og pynter deg med fine ord du ikke klarer å bruke rett. Leker du forsker?

Skrevet

En person som hadde skrevet det, hadde ikke bestått grunnfag en gang.

Skrevet

Skjønner ikke hva alle har imot Kari. Synes hun virker som en dame som står for sine meninger. Hun vil ingen noe vondt.. gjerne litt spesiell og sier det hun mener, men tror bare hun vil det beste for alle til syvende og sist.

Anonymous poster hash: 6a3e5...f45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...