Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #1 Skrevet 8. januar 2017 Noen som har tatt Sosiologi eller Økonomi og regnskapsutdanning der de siste årene? Hvordan er disse studiene ang selvstudie? Er det mye obligatorisk og samlinger el gruppearbeid. Pga barn er det viktig for meg med mye egenstudie og ikke for mye obligatorisk. Anonymous poster hash: 35da6...daf
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #2 Skrevet 8. januar 2017 Jeg har tatt sosiologi Helt ok, lærte ganske mye. Følte ikke det var veldig krevende. Ikke noe obligatorisk, men en fordel å være tilstede på noen av fagene som er litt mer kompliserte (kvantitativ metode for eksempel)... Anonymous poster hash: a8465...7cb
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #3 Skrevet 8. januar 2017 Takk for svar 😃 Ingenting obligatorisk? Oj hørtes bra ut . Har tenkt til å møte opp da men pga situasjonen hjemme må jeg ha det fleksibelt. Anonymous poster hash: 35da6...daf
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #4 Skrevet 9. januar 2017 Dytter for evt flere svar/ svar ang økonomi utdanningen der også. Men til du som svarte, var virkelig ingenting obligatorisk? På 3 år. Drømmeutdanning haha Anonymous poster hash: 35da6...daf
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #5 Skrevet 9. januar 2017 Du vet at dette kan du lett finne ut selv ved enten p sende en mail til skolen, eller sjekke hjemmesidene? Det tok meg ikke mange minuttene å finne en oversikt over obligatoriske og valgfrie emner i bacheloren, og så sjekke hvert emne for obligatoriske oppgaver. Innenfor sosiologi og andre "lesefag" er det gjerne lite obligatorisk, men innenfor tyngre fag som økonomi er det gjerne øvinger, regneoppgaver, datalab'er osv. Sjekk nettsidene, det står der. Anonymous poster hash: d8bf0...254
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #6 Skrevet 9. januar 2017 Jeg har vært på siden men jeg finner ikke en oversikt . Anonymous poster hash: 35da6...daf
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #7 Skrevet 9. januar 2017 Jeg har vært på siden men jeg finner ikke en oversikt . Anonymous poster hash: 35da6...daf Da sender du en mail til skolen eller leter litt til Anonymous poster hash: d8bf0...254
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå