Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #1 Skrevet 8. januar 2017 Skal bestille time på volvat for gynekologisk undersøkelse og ser at det har begynt 2 damer der samt han mannlige som har vært der i mange år..Han har jeg vært hos før og vet at han er dyktig og forsiktig..Han er rundt 60 år.. Hva hadde dere valgt? Anonymous poster hash: 2934c...ac8
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #2 Skrevet 8. januar 2017 Jeg ville valgt kvinnelig. Jeg synes det er ekkelt å spre beina for noen andre enn mannen. Har også hatt en ekkel opplevelse med en mann som tok gu. Anonymous poster hash: 8ae46...cd7
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #3 Skrevet 8. januar 2017 Samma hvem, bare de kan jobben sin. Helt likegyldig om det er mann eller kvinne altså. Anonymous poster hash: 8160f...d42
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #4 Skrevet 8. januar 2017 Jeg har hatt mange undersøkelser, både privat, offentlig og på sykehus (cyster på eggstokker, operasjoner osv) Jeg synes definitivt mennene er flinkest, de damene jeg har vært hos er bråere i bevegelsene og vært mindre forsiktige. Men når det er snakk om hormontilskudd, bivirkninger av hormoner, å fungere best når det kommer til blødninger, sexlyst osv så er min erfaring at kvinnene har hatt mye større forståelse for problemer og mer interessert i å finne løsninger som fungerer for deg. Anonymous poster hash: 43ce0...2db
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #5 Skrevet 8. januar 2017 Kvinnelig, helt klart. Jeg er skeptisk til menn som tar som yrkesvalg å se på kvinner i underlivet. Anonymous poster hash: 29f8c...783
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #6 Skrevet 8. januar 2017 Jeg har kvinnelig, og trives godt med det merker jeg. Anonymous poster hash: 248a4...3f8
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #7 Skrevet 8. januar 2017 Erik Rokkones som jobber på Volvat (kveldstid) er avdelingsoverlege på Radiumhospitalet. Han er mao veldig erfaren og dyktig. Anonymous poster hash: 3153b...b48
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #8 Skrevet 8. januar 2017 Same same. Anonymous poster hash: 27454...3c0
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #9 Skrevet 8. januar 2017 Kvinnelig, helt klart. Jeg er skeptisk til menn som tar som yrkesvalg å se på kvinner i underlivet. Anonymous poster hash: 29f8c...783 Det er vel neppe sånn at de har valgt den retningen fordi de har så veldig lyst til å kikke damene opp i glufsa altså... Anonymous poster hash: d2673...990
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #10 Skrevet 8. januar 2017 Det er vel neppe sånn at de har valgt den retningen fordi de har så veldig lyst til å kikke damene opp i glufsa altså... Anonymous poster hash: d2673...990 Gynekolog siktet for seksuelle overgrep Fem kvinner har så langt anmeldt en gynekolog på Romerike. Politiet har pågrepet og siktet mannen for seksuelle overgrep mot en av kvinnene.https://www.nrk.no/ostlandssendingen/gynekolog-siktet-for-seksuelle-overgrep-1.13274493 Anonymous poster hash: 29f8c...783
februarprins2013 Skrevet 8. januar 2017 #11 Skrevet 8. januar 2017 jeg liker best de mannlige, fordi jeg synes de er mye mer forsiktig
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #12 Skrevet 8. januar 2017 Alle kvinnene jeg har vært hos har vært forsiktige syns jeg, aldri vært hos en mann. Så jeg velger kvinner Eller forresten så ble jeg undersøkt av en mannelig lege når jeg skulle føde men en kvinnelig legestudent gjorde det samme som han på meg og det var ikke forskjell. Ikke vondt. Anonymous poster hash: 58a8c...b5a
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #13 Skrevet 8. januar 2017 Alle kvinnene jeg har vært hos har vært forsiktige syns jeg, aldri vært hos en mann. Så jeg velger kvinner Eller forresten så ble jeg undersøkt av en mannelig lege når jeg skulle føde men en kvinnelig legestudent gjorde det samme som han på meg og det var ikke forskjell. Ikke vondt. Anonymous poster hash: 58a8c...b5a Fikk selvfølgelig ikke velge lege på føden Anonymous poster hash: 58a8c...b5a
PeppaPig Skrevet 8. januar 2017 #14 Skrevet 8. januar 2017 Jeg har mannlig og har ikke noe problem med det. Det er likegyldig for meg hvilket kjønn de har så lenge de kan jobben sin.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #16 Skrevet 8. januar 2017 Takk for svar 😊 Bestilte time hos den kvinnelige denne gangen... Anonymous poster hash: 2934c...ac8
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #17 Skrevet 8. januar 2017 Jeg går til en mannlig gynekolog på Volvat i Hamar og han er enestående. Jeg har brukt kvinnelige før, men var langtfra så fornøyd med dem. Anonymous poster hash: bd607...79c
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #18 Skrevet 8. januar 2017 Jeg går til en mannlig gynekolog på Volvat i Hamar og han er enestående. Jeg har brukt kvinnelige før, men var langtfra så fornøyd med dem. Anonymous poster hash: bd607...79c Var det de kvinnelige på volvat Hamar du har vært hos da? Jeg skal på volvat Hamar jeg også.. Hi Anonymous poster hash: 2934c...ac8
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #19 Skrevet 8. januar 2017 Har stadig hørt at de mannlige er mye flinkere. Men selv er jeg mer komfortabel med kvinnelig. Anonymous poster hash: c39f6...f33
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #20 Skrevet 8. januar 2017 Har vært til to mannlige og en kvinne. Ikke at det var noe galt med kvinnen, men jeg var langt mer fornøyd med mennene. Var utrolig behagelig stemning, ikke noe ukomfortabelt i det hele tatt, både før, under og etter undersøkelsen. I tillegg var de mer forsiktige "der nede". Han ene slo av en ganske tilfeldig prat om både det ene og det andre mens han holdt på også. Ble nesten komisk, men gud bedre meg, det lettet stemingen (i og med at han skulle holde på der nede i 25 min) Anonymous poster hash: d5101...3b6
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #21 Skrevet 8. januar 2017 Skal bestille time på volvat for gynekologisk undersøkelse og ser at det har begynt 2 damer der samt han mannlige som har vært der i mange år..Han har jeg vært hos før og vet at han er dyktig og forsiktig..Han er rundt 60 år.. Hva hadde dere valgt? Anonymous poster hash: 2934c...ac8 Spiller ingen rolle. Når de undersøker meg er de ikke mann eller kvinne, men lege. Anonymous poster hash: 8fe1a...baf
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #22 Skrevet 8. januar 2017 Var det de kvinnelige på volvat Hamar du har vært hos da? Jeg skal på volvat Hamar jeg også.. Hi Anonymous poster hash: 2934c...ac8 De kvinnelige var ikke på Volvat, men via min fastlege. Etter at jeg begynte å bruke dr. Meyer i 2006 har jeg kun brukt han. Jeg er der en gang i året og tar full undersøkelse, og han har også vært svært dyktig når jeg hadde problemer med å bli gravid både på det medisinsk og på det mellommenneskelige plan. Anonymous poster hash: bd607...79c
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #23 Skrevet 8. januar 2017 De kvinnelige var ikke på Volvat, men via min fastlege. Etter at jeg begynte å bruke dr. Meyer i 2006 har jeg kun brukt han. Jeg er der en gang i året og tar full undersøkelse, og han har også vært svært dyktig når jeg hadde problemer med å bli gravid både på det medisinsk og på det mellommenneskelige plan. Anonymous poster hash: bd607...79c Jeg har også vært hos Meyer en del ganger og han har vært veldig flink.. Hi Anonymous poster hash: 2934c...ac8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå