Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #1 Skrevet 8. januar 2017 Hvorfor viser de episode 1 en gang til? Gleda meg til fortsettelsen jeg... Anonymous poster hash: 3f9d7...447
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #2 Skrevet 8. januar 2017 Hvorfor viser de episode 1 en gang til? Gleda meg til fortsettelsen jeg... Anonymous poster hash: 3f9d7...447 Den går på mandagene, reprisen er på søndagene Anonymous poster hash: 3e645...7e5
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #3 Skrevet 8. januar 2017 Og nå gikk det opp for meg at det er jo søndag i dag. Ny episode kommer jo i morra. Huff. Brukte bare nesten 45 min på å irritere meg...😂 Anonymous poster hash: 3f9d7...447
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #4 Skrevet 8. januar 2017 Den går på mandagene, reprisen er på søndagene Anonymous poster hash: 3e645...7e5 Var det jeg kom på ja... Anonymous poster hash: 3f9d7...447
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #5 Skrevet 8. januar 2017 Jeg skjønner ikke helt konseptet. Hva er poenget? Hvor lenge skal de være der? Vil de få utfordringer? Var i utgangspunktet fryktelig kjedelig. Anonymous poster hash: f2089...fba
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #6 Skrevet 8. januar 2017 Jeg skjønner ikke helt konseptet. Hva er poenget? Hvor lenge skal de være der? Vil de få utfordringer? Var i utgangspunktet fryktelig kjedelig. Anonymous poster hash: f2089...fba Enig. Skjønner ingenting. Hvor lenge skal de være der... Hva om noe holder på å dø. Tviler på at de ikke har mulighet for å kontakte crew... Lite informasjon gjør det kjedelig å se på... Anonymous poster hash: 84b3f...bc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå