Gå til innhold

Anonym skrytetråd om barna våre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom igjen la oss skryte litt av de fantastiske hjertegode superbegavede gullungene våre ;) Jeg først. Min (nettopp blitt) treåring hentet selv, på eget initiativ, fram støvsugeren etter kveldsmaten og støvsugde opp smulene under bordet. Vi har sånn trådløs støvsuger. Og når han først var i gang, tok han både en runde i gangen og rundt juletreet som vi ikke har kastet ut enda.

Din tur å skryte av ditt barn :D

Anonymous poster hash: 7cfca...9f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min nydelige jente er hele pakka, både beauty and brains :) Jeg er skamløst stolt av henne :D

Anonymous poster hash: 21f1e...c58

Skrevet

Min treårige gutt ligger langt foran utviklingsmessig. Han er tilegner seg nye ferdigheter fort, har stort ordforråd og Svært god hukommelse. I tillegg er han utrolig blid og snill, har store knallblå øyne og de deiligeste blonde krøller du kan tenke deg.

Anonymous poster hash: f429e...90c

Skrevet

Min 4 åring leser bokstaver (f.eks. leste han S.A.L.E i byen her om dagen) men ikke ord riktig enda, men neppe langt unna. Skriver ord om jeg staver for han, og er veldig opptatt av tall og særlig klokka, og kan f.eks. si at "er klokka snart tre nå" når han ser viserne nærmer seg 3, så han skjønner jo hvordan det funker, selvom klokka kan være bare nesten kvart over hvilke som helst andre kl.slett da :P og så har han verdens fineste hår 😍

Anonymous poster hash: d5f4e...e4b

Skrevet

Mine gutter er fire ville apekatter som lager ståk og støy store deler av dagen.

De er fire friske, snille, masete, kranglete, oppfinnsomme, utspekulerte og omtenksomme super gutter.

Anonymous poster hash: ea417...4c2

Skrevet

Ettåringen har begynt å skifte sine egne bleier. Dritpraktisk!

Anonymous poster hash: 28b95...d35

Skrevet

Ettåringen har begynt å skifte sine egne bleier. Dritpraktisk!

Anonymous poster hash: 28b95...d35

Helt til hun skal skifte en skikkelig drittpakke...😂

Min ettåring snakker i setninger, er fantastisk blid bestandig og er en yndling blant barn og voksne i barnehagen.

Anonymous poster hash: 2295b...039

Skrevet

gutten min er snart 4, han er veldig flink til og puzzle, klarer 60 biter,men han har elsket det siden han bare var 10-11mnd :) . er en utrolig snill og blid gutt med mange venner i bhg :)

Skrevet

2.klassingen som holder på med 6.klassepensum i matematikk og følger delvis undervisning i andre fag flere trinn over hennes. Og som i stedet for å skryte over seg selv heller roser de andre i klassen. Ingen besserwisser. Hun er også sosialt flink, har mange venner og godt likt av alle. Hun er ikke noen raring. 

Jeg er så klart veldig stolt, men aller mest fascinert over hvordan hjernen hennes fungerer. Den er som en svamp. Alt hun ser eller hører klistrer seg. Også det som skjer i "bakgrunnen" mens hun holder på med noe annet. 

Anonymous poster hash: 0a130...640
Skrevet

Jenta vår på 2 år og 3 mnd er nettopp sluttet med bleie. Det gikk fint fra første dag, både hjemme og i bhg.

Da hun var 22 mnd kunne hun nesten telle til 30 😊

Anonymous poster hash: c29db...e00

Skrevet

Min på 3 år fant finner frem vaskekosten for å vaske gulvet hver gang jeg har støvsugd. Kan dyr,farger,tall og alfabet på engelsk. Er flink å hjelpe til rundt lillebror på 4 mnd

Anonymous poster hash: 328fb...ea8

Skrevet

Jeg får stadig høre om gutten min at han er det vakreste folk har sett.. Og at han har ekstrem utstråling. 😍 Han smiler alltid og er så fornøyd uansett. Er så stolt av han at hjertet brister av og til.

Anonymous poster hash: 279d9...a35

Skrevet

Min nydelige bolle på 10 mnd har lært seg å le etter hun promper :P skylder på dårlig innflytelse av 2 storebrødre, som forguder lillesøster

Anonymous poster hash: 21f1e...c58

Skrevet

Har to Norgesmestere  :D

5 åringen snakker flytende engelsk, lynende skarp for sin alder ved at han innehar mye kunnskap om historie :)

Anonymous poster hash: dffeb...824
Skrevet

Jeg er så glad for at barn mine kan bli oppriktig glad i noen mennesker.

Anonymous poster hash: b24ef...fb5

Skrevet

At de har taklet skilsmissen ok, at de går på skolen hver dag og spiser gulrøtter ;)

Anonymous poster hash: b24ef...fb5

Skrevet

Jeg er stolt mor til to jenter som er nydelige, både utenpå og inni. De er begge smarte jenter med mange gode egenskaper og særlig at de har mye humor, viljestyrke og empati er jeg veldig glad for. Spesielt stolt av den eldste for tida som tar så godt vare på den nye jenta i klassen fra Syria.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...