Gå til innhold

Hva synes dere om dette navnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha dobbeltnavn.

 

Agnes Theona

 

Anonymous poster hash: 1f386...948

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke de klinget fint sammen. Har aldri hørt navnet Theona før, gammelt eller nytt?



Anonymous poster hash: 2f03b...86e
Skrevet

Liker Agnes.

 

Aldri hørt det andre navnet.

 

Agnes Leonora

 

 

Anonymous poster hash: daa90...f84

Skrevet

 

Jeg synes ikke de klinget fint sammen. Har aldri hørt navnet Theona før, gammelt eller nytt?

 

Anonymous poster hash: 2f03b...86e

Det er et gammelt gresk navn.

Takk for ditt svar.

 

Anonymous poster hash: 1f386...948

Skrevet

Agnes er kjempefint, men synes ikke det passer sammen med det andre. Det er et staut, gammelt norsk navn som passer best sammen med et i samme kategori mener jeg. Hva med Mathilde, Nathalie eller Victoria?

 

Anonymous poster hash: 9bfa2...ada

Skrevet

Agnes fint. Det andre..not so much...

 

Anonymous poster hash: 2aa84...f7c

Skrevet

Agnes er fint. Likte ikke Theona.

 

Anonymous poster hash: f3b15...2cf

Skrevet

Agnes i dobbeltnavn fungerer kun sammen med Cecilia for meg som er oppfostret på Maria Gripe.

 

Anonymous poster hash: 737b9...91e

Skrevet

Agnes er nydelig,det andre likte jeg ikke i det hele tatt 

Skrevet

Agnes er fint. Har gode minner om Agnes Cecilie😃 Theona høres ut som et firma eller et slipp-lett-belegg.

 

Anonymous poster hash: 09ff6...c88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...