Gå til innhold

Hvor fant dere alenemødre ny mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg er så lei nå.

Er alenemor til to små. Barnefri annenhver helg.

Men helgene jeg har barnefri går med til omtrent ingenting.Samtlige venninner er i forhold og ikke interessert i å gå ut på byen, vi treffes av og til hjemme hos en av oss, en kino til tider, men ikke noen plass hvor jeg ser at mulighetene for å treffe en ny mann er så stor.

Jeg er helt gjennomsnittlig, synes jeg selv. Får ofte høre at jeg er pen, av menn og venninner. Ikke ser jeg noe galt med personligheten heller, men mannfolka uteblir. Har vært på noen Tinder dater, men føler ikke at d har vært noe fra min side der.

Trodde ikke jeg var kresen, men man skal jo faktisk falle for mannen også.

Nå kjenner jeg at jeg er så lei.

Misliker å være alene, føler meg ensom og litt smådeprimert. Ønsker så gjerne en mann og familie, men d virker så håpløst 😢

Anonymous poster hash: f699a...7e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal du med mann til? :klo:

Anonymous poster hash: 246dc...425
Skrevet

Fant han i en gammel tenåringskjæreste 😉

Anonymous poster hash: 96988...d6a

Skrevet

fish-bicycle.jpg

Anonymous poster hash: 246dc...425
Skrevet

Jeg var også barnefri annenhver helg før og benyttet hver ledige helg til å fly på byen med venninner. Og der møtte jeg min samboer 💖 hadde heldigvis mange single venninner på den tiden. Nå har vi vært sammen i 9 år!! Vi er nå 30 og 31 år. Og han har i alle år vært en fantastisk stefar til min datter som nå er 12 år.

Om du ikke har så mange venninner som drar ut så kan du jo prøve deg på nettdating?

Anonymous poster hash: 404bb...22f

Skrevet

Jeg traff min på sukker. Hadde ikke funnet noen uten nettdating, hadde lite fritid og ikke er jeg typen til å gå på sjekkeren på byen.

Anonymous poster hash: 8b379...365

Skrevet

På jobb. Rett og slett. Var singel i 5 år før vi traff hverandre. Men nå har vi vært sammen maaaaaange år uten å flytte sammen selv om vi skal gifte oss snart.. så sitter mye alene likevel. Ser hverandre fast annen hver helg, av og til en dag eller to innimellom men ganske frustrerende av og til. Vil gjerne sove sammen hver natt.. men vi vil rett og slett vente til ungene er større så de slipper bytte skole osv.. så hvis du skal finne deg en ny mann er det ikke bare fordeler med å finne en annen som også har barn fra før 😳 Samtidig er det noe med de som ikke har barn også... mangler forståelse for en del ting..

Anonymous poster hash: f2239...731

Skrevet

Jeg hadde fri hver 3. helg (avlastningshjem). Gikk på byen de helgene jeg hadde fri, var 21 da. Havnet på nach hos han som er mannen min i dag. Kjente han ikke fra før. Har nå vært sammen i 14 år og gift i 4 av dem. Har et barn sammen, og han er en fantastisk stefar til mitt barn fra tidligere.

Anonymous poster hash: 1623c...254

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...