Gå til innhold

Hva skal dette bety?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff en søt fyr igår på dansegulvet på et utsted... Vi pratet litt kjapt og det var liksom et "wow" øyeblikk der vi begge bare smilte og han synes jeg var så fin, så snakket vi litt sammen og han la meg til på facebook og sendte melding når han kom hjem at han synes jeg var så fin og at vi må møtes en dag..

Fikk melding idag tidlig om vi skulle ta en kaffe idag, og la meg kjapt til på snapchat.. Nå prater vi masse om hva vi gjør og han virker som en utrolig snill og fin fyr.. 

Så sier han plutselig at han har utrolig lyst på meg ;) beklager at han er så direkte ..

Betyr dette at han er bare ute etter en ting da? :P 

Anonymous poster hash: 6eb85...a62
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tolket det sånn ja. Litt vel aggressiv til å lete etter kjærligheten i sitt liv liksom........

Anonymous poster hash: 58577...abf
Skrevet

ahh ja, men han vil jo ta en kaffe selv om vi bor 5 minutter unna hverandre.. ja men hvis det er sånn at han er ute etter et ligg så er jeg ikke intr :)

Skrevet

Da burde du møte han for kaffe, og se da. Men jeg hadde hatt det i bakhode at kaffe like fort kan bli til sex, selv om dere møtes ute. Og at du burde være tydelig på at du ikke er ute etter bare en ting.

Skrevet

Ikke nødvendigvis? Det betyr at han har lyst på deg;-) men jeg er litt sånn at blir menn så direkte så raskt så mister JEG interesse ;-) litt mystikk bør der være:)

Anonymous poster hash: c6660...215

Skrevet

Traff en søt fyr igår på dansegulvet på et utsted... Vi pratet litt kjapt og det var liksom et "wow" øyeblikk der vi begge bare smilte og han synes jeg var så fin, så snakket vi litt sammen og han la meg til på facebook og sendte melding når han kom hjem at han synes jeg var så fin og at vi må møtes en dag..

Fikk melding idag tidlig om vi skulle ta en kaffe idag, og la meg kjapt til på snapchat.. Nå prater vi masse om hva vi gjør og han virker som en utrolig snill og fin fyr.. 

Så sier han plutselig at han har utrolig lyst på meg ;) beklager at han er så direkte ..

Betyr dette at han er bare ute etter en ting da? :P

Umulig å si om han bare er ute etter sex. Det er jo ikke uvanlig å ha lyst på en person man liker veldig godt. For min del hadde jeg mistet interessen dersom en mann jeg følte at jeg hadde god kjemi med hadde skrevet noe sånt. Jeg synes det blir vulgært, og at det tyder på litt dårlige sosiale antenner. Noen menn tror kvinner opplever det som et stort kompliment å høre at en mann har lyst på henne. For min del blir det helt motsatt. Så jeg hadde takket for meg, gitt. Jeg er ikke 15 år, og tenner ikke på menn som oppfører seg som om de er det. 

Anonymous poster hash: 521f3...d90

Skrevet

Lyst på meg har vel litt seksuelle antydninger der? :P

Skrevet

Lyst på meg har vel litt seksuelle antydninger der? :P

Det betyr at han har lyst på sex med deg, ja. 

Skrevet

Da dropper jeg han

Skrevet

Ikke dropp han. Møt han for å se om dere fortsatt har kjemi☺. Mulig han ikke helt klarer å få frem at han liker deg å dermed blir det hans måte å få frem at han liker deg, syns du er fin og vil bli bedre kjent med deg, selv om det kanskje blir litt klønete. Menn er menn og de vet ikke alltid hvordan de skal gå frem for å få frem hva de mener 😂.

Se det ann om han prøver å få deg med hjem for en omgang er det jo bare å takke nei, å så droppe hele fyren 🙂

Skrevet

Da dropper jeg han

Gi han en sjangs først da

Anonymous poster hash: d9e8d...b29

Skrevet

Han spurte nå om jeg ville heller gå ut og spise en middag med ham :) virker som en fin fyr

Skrevet

Gi han en sjanse. Du finner jo fort ut av om han bare vil en ting. Også må du oppdatere oss da :P

Skrevet

ahh ja, men han vil jo ta en kaffe selv om vi bor 5 minutter unna hverandre.. ja men hvis det er sånn at han er ute etter et ligg så er jeg ikke intr :)

Så med kjærlighet følger ikke sex, da, i din verden?

I min verden går det fint an å både være forelsket og kåt. Jeg er sikkert kjemperar! 😂

Anonymous poster hash: a9807...d08

Skrevet

Ikke dropp han. Møt han for å se om dere fortsatt har kjemi☺. Mulig han ikke helt klarer å få frem at han liker deg å dermed blir det hans måte å få frem at han liker deg, syns du er fin og vil bli bedre kjent med deg, selv om det kanskje blir litt klønete. Menn er menn og de vet ikke alltid hvordan de skal gå frem for å få frem hva de mener .

Se det ann om han prøver å få deg med hjem for en omgang er det jo bare å takke nei, å så droppe hele fyren

Jeg hadde droppet en mann som så til de grader manglet sosiale antenner at han forteller en dame som han enda ikke har hatt første date med at han vil pule henne. Men hver sin smak. 

Skrevet

Jeg hadde droppet en mann som så til de grader manglet sosiale antenner at han forteller en dame som han enda ikke har hatt første date med at han vil pule henne. Men hver sin smak.

"Mangler sosiale antenner"?

Å "ha sosiale antenner" betyr mao å "være synsk og lese andres tanker og gjette seg til hvilke tabuer de lider av", da? I min verden kan folk gjerne bekjenne at de har seksuelle lyster. De to fant tross alt tonen på et utested. Jeg vet som regel allerede da om fyren er aktuell eller ikke.

Men bevares. Playing hard to get er jo en morsom lek for noen. Bare et tips: det er en lek som passer best for dem som har veldig mange alternativer å sjonglere mellom 😂

Anonymous poster hash: a9807...d08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...