Gå til innhold

SKAM fans , går rykter om :

Anbefalte innlegg

Skrevet

at traileren til sesong 4 kommer idag :) da vil det si at det begynner i April engang, for traileren til sesong 3 kom 29 juni og sesong 3 begynte 7 oktober så var 3mnd og 1 uke før :) Håper det stemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mente selvsagt 3mnd og 1 uke etter :)

Skrevet

at traileren til sesong 4 kommer idag :) da vil det si at det begynner i April engang, for traileren til sesong 3 kom 29 juni og sesong 3 begynte 7 oktober så var 3mnd og 1 uke før :) Håper det stemmer

Hvor kommer rykte fra :)?

Anonymous poster hash: 83794...772

Skrevet

Hvorfor akkurat i dag? Har hørt ryktene.. Men vet ikke bakgrunnen for dem 😁 Det hadde vært så deilig å få vite om det blir Even eller ikke

Bilder av Isak og Even ( eller skuespillerne da) med en fan utenfor Nissen i juleferien startet jo spekulasjoner om innspilling av trailer.

Og dersom Isak og Even er sentrale i traileren.. så..

Jeg tror sesongen starter i mars

Anonymous poster hash: 801f1...a21

Skrevet

skal ha blitt nevnt på p3. 

Anonymous poster hash: db6bd...cf5
Skrevet

Men trailer s2 kom11.12 og s2 startet 22.2.

Har du tenkt på at det er umulig å vite når andem tenker å gi oss noe å se?

Skrevet

Innlegg slettet grunnet dobbelpost.

Mod K. Taylor

Skrevet

Trailer for sesong 2 kom 2 timer etter avslutning av sesong 1

Trailer for sesong 3 kom 2 uker etter avslutning av sesong 2

Kanskje de har mista filen med trailere for sesong 4 på?? Typisk!

Hvem tror dere det blir da?

Skrevet

Trodde det kom til å bli sana, men håper det blir uten kjærlighetsdrama.

Men etter sesong avslutning lurer jeg på om det kanskje blir vilde og ho havner på tjukken.

Anonymous poster hash: 166b8...c8f

Skrevet

Trodde det kom til å bli sana, men håper det blir uten kjærlighetsdrama.

Men etter sesong avslutning lurer jeg på om det kanskje blir vilde og ho havner på tjukken.

Anonymous poster hash: 166b8...c8f

Sesongavslutningen pluss posten fra HH og Andem på nyttårsaften gjorde meg sikker på Even 😀

Skrevet

Sesongavslutningen pluss posten fra HH og Andem på nyttårsaften gjorde meg sikker på Even 😀

Åh hva skrev de ? Håper så på Even

Skrevet

HH la ut bilde av Isak og Even i morgenkåper på hotellet, og skrev at å spille inn hotellscena hadde vært et av de beste øyeblikkene i 2016

Samtidig la Andem ut en side fra manus hvor Even og Isak gjør seg klar til nyttårsfeiring.

Det at de to ble postet samtidig gjorde at flere så det som hint til sesong 4.

For en uke siden la også HH ut bilde på Instagram av Even, og skrev noe om that Mondal feeling.

Hint fra sesongavslutningen:

Even hadde meldingslyd da han sendte melding i scena på kjøkkenet. Det har bare hovedpersonen. Even er den siste som ser i kamera. Når skjermen går i svart kommer "Alt er love" som er sitatet som hang på skapdøra til Even.

Og.. hele verden går bananasjonale og vil vite mer om Even

Det er rart om de introduserer bipolaritet så sent i sesongen og vi ikke skal få vite noe fra den som har lidelsen sitt perspektiv..

Skrevet

HH la ut bilde av Isak og Even i morgenkåper på hotellet, og skrev at å spille inn hotellscena hadde vært et av de beste øyeblikkene i 2016

Samtidig la Andem ut en side fra manus hvor Even og Isak gjør seg klar til nyttårsfeiring.

For en uke siden la også HH ut bilde på Instagram av Even, og skrev noe om that Mondal feeling.

Even hadde meldingslyd da han sendte melding i scena på kjøkkenet. Det har bare hovedpersonen. Even er den siste som ser i kamera. Når skjermen går i svart kommer "Alt er love" som er sitatet som hang på skapdøra til Even.

Det er rart om de introduserer bipolaritet så sent i sesongen og vi ikke skal få vite noe fra den som har lidelsen sitt perspektiv..

" That Monday feeling"

Skrevet

Håper virkelig

Skrevet

Jeg leste det på skam siden på facebook :) de hadde hørt det på radioen :).

Jeg trodde Sana først,men etterhvert så har jeg trodd på at det blir Even, Iman ( hun som spiller sana skal i millitæret )

jeg tenker litt sånn :

Vilde : Får sesong 6 for da er det russtid

Magnus : Får ingen,men kanskje Jonas sesong 5,blir mye Magnus og i sesong 6, hvis han forsatt er med vilde <3

Sana : Millitæret

Gutte Chris : millitæret

Willam : er ute

chris/ine : er opptatt på skolen

Eva og noora har hatt sin sesong,så blir ikke dem igjen

Linn og Eskild : tror jeg ikke blir hovedpersoner fordi de ikke går på skolen

Så jeg er ganske sikker på at det blir Even nå, og håper vel det også :)

og da blir det jo 3 sesonger med jentegjengen og guttegjengen :)

Skrevet

Jeg leste det på skam siden på facebook :) de hadde hørt det på radioen :).

Jeg trodde Sana først,men etterhvert så har jeg trodd på at det blir Even, Iman ( hun som spiller sana skal i millitæret )

jeg tenker litt sånn :

Vilde : Får sesong 6 for da er det russtid

Magnus : Får ingen,men kanskje Jonas sesong 5,blir mye Magnus og i sesong 6, hvis han forsatt er med vilde <3

Sana : Millitæret

Gutte Chris : millitæret

Willam : er ute

chris/ine : er opptatt på skolen

Eva og noora har hatt sin sesong,så blir ikke dem igjen

Linn og Eskild : tror jeg ikke blir hovedpersoner fordi de ikke går på skolen

Så jeg er ganske sikker på at det blir Even nå, og håper vel det også :)

og da blir det jo 3 sesonger med jentegjengen og guttegjengen :)

Og Even er et samlende ledd.

Han er nå en del av både guttegjengen og kollektivet.

Han er den som har fått Linn ut av skallet og nøkkelen til å få vite mer om henne

Eskild har en enorm respekt for ham, tror jeg.. så kanskje vi kan få lokket frem en sårbar side hos han også..

Even har pugget Koranen.. det kan være en liten kommentar inn til Sana og religion som tematikk.. kanskje broen til at hun får sesong 5

Eva skal stjele Even 😂😂😂 Neida.

Skrevet

Og Even er et samlende ledd.

Han er nå en del av både guttegjengen og kollektivet.

Han er den som har fått Linn ut av skallet og nøkkelen til å få vite mer om henne

Eskild har en enorm respekt for ham, tror jeg.. så kanskje vi kan få lokket frem en sårbar side hos han også..

Even har pugget Koranen.. det kan være en liten kommentar inn til Sana og religion som tematikk.. kanskje broen til at hun får sesong 5

Eva skal stjele Even 😂😂😂 Neida.

Even fikk i det hele tatt så mange tilknytninger til de andre - samtidig som at vi fikk vite så lite om han.

Det tror jeg var et planlagt grep for å ta han videre som hovedperson. Det er ikke oppbygningen til å skyve noen ut i alle fall.

Han var ikke en biperson i sesong 3 i og med at det var hans problematikk og skam vi ble introdusert for mot slutten av sesong 3.. det i seg selv er et frampeik mot Even i sesong 4.

Skrevet

Huff håper ikke på Even. Vært fryktelig kjedelig sesong. Glemt sjekke på mange dager ol. Håper på Vilde hehe

Anonymous poster hash: a8c71...e5e

Skrevet (endret)

Ja helt enig i det, ja synes Linn hjalp even mye også når han var så deppa,men han fikk jo også god kontakt med henne og det er jo veldig bra og se linn på den måten :).

Eskild tror jeg dessverre er veldig forelsket i Even, ikke at Even føler det tilbake,men er litt redd for hva Eskild kan finne på med tiden ,men tror ikke Even liker han uansett sånn, han er jo helt forelsket i isak,veldig lett og se.

Ja kan jo hende hun får sesong 5,men vil heller ha en gutt da, så det blir 3 av hver :). men Sana er drit kul, og digger henne,så gjør ikke noe heller altså :),men hvis det er i oktober den 5 sesong skal komme,så kan det jo være at det er henne, er vel kun de første 6-8 mnd i millitæret de bare får helgeperm,men så blir det mer og mer etter det :)

Hehe tror eva sa det bare på tull som du påpeker også :) var til deg #16 :)

Endret av Blair Waldorf
Skrevet

Huff håper ikke på Even. Vært fryktelig kjedelig sesong. Glemt sjekke på mange dager ol. Håper på Vilde hehe

Ikke enig der ass.. :). Vilde får sesong 6 og russtiden er jeg helt sikker på :)

Skrevet

om vi skal beholde kollektivet i serien må det bli Even, eller Noora en gang til.

Anonymous poster hash: db6bd...cf5
Skrevet

Kjedelig???? 😁😁😁

Skrevet

Det er rart om de introduserer bipolaritet så sent i sesongen og vi ikke skal få vite noe fra den som har lidelsen sitt perspektiv.. Anonymous poster hash: 801f1...a21

Krysser alt som kan krysses og håper du har rett.

Samtidig har Evens historie vært en bi-historie i sesong 3, på samme måte som Isak var i sesong 2 og Noora i sesong 1.

Skrevet

Jeg håper det blir Vilde og om spiseforstyrrelsen hennes. Tror det blir en bra sesong. Ellers er ikke en sesong om Even helt feil heller :)!

Anonymous poster hash: b7306...51d

Skrevet

siste nå er at traileren kommer 21 21 ,så får vi se da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...