Gå til innhold

Dere som har hatt blødninger i 3. trimester (Beklager detaljer...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kom det av? Og hva legger du i ordet "blødning? Mengder som mens? Friskt blod? Brun utflod?

Jeg er snart 32 uker på vei, og på tirsdag som var fikk jeg litt blodtilblandet slim på papiret. Var blankt slim, med en del rosa/rødt i. Ble kun med det ene tørket, så har ikke tenkt noe mer over det. Har hatt mye menssmerter, men ingen regelmessige eller langvarige kynnere. I dag morges oppdaget jeg dette blodtilblandede slimet igjen, også denne gangen ble det kun med det ene tørket. Er det noe å ringe for? Vil ikke virke hysterisk, og lillebror spreller og koser seg der inne. Ligger heller ikke med hodet ned.

Anonymous poster hash: 3852d...0a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke dette som er den berømte "slimproppen" da??

Anonymous poster hash: ce0e9...75b

Skrevet

Er det ikke dette som er den berømte "slimproppen" da??

Anonymous poster hash: ce0e9...75b

Tja, det var litt mer enn bare en blodstripe i slim. Alt slimet var blodig liksom, begge gangene. Men den kommer vel kanskje i flere varianter :P HI

Anonymous poster hash: 3852d...0a1

Skrevet

Ta en telefon til føden og spør dem. Det er mye bedre enn å spørre her. De vil sikkert ha deg inn for en sjekk, og da kan de svare deg skikkelig på det du spør om.

Skrevet

Ta en telefon til føden og spør dem. Det er mye bedre enn å spørre her. De vil sikkert ha deg inn for en sjekk, og da kan de svare deg skikkelig på det du spør om.

Enig

Lykke til

Anonymous poster hash: 273a7...c50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...