Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #1 Skrevet 8. januar 2017 Begynte i ny jobb for tre mnd. siden, var kjempeglad for å ha fått en jobb iom at det er vanskelig her jeg bor (oljekrise, Vestlandet). Så viser det seg at ledelsen er totalt inkompetente, alt er fullstendig skakkkjørt og de er uten kompetanse. Folk har jobbet i åresvis uten kontrakter eller kontrakter der det står 20%, men de jobber 100% . Min sjef ( jeg er mellomleder) er meget ung og uerfaren, og vil tydelig vile hvem som er sjef. Alt jeg sier, blir bare "skjøvet til side". Eier av firmaet er ikke mulig å snakke med, hun er helt låst og bare negativ.Aldri et positivt ord, bare å rakke og håne og de ansatte så fort hun får anledning. De ansatte er flotte, flinke, kompetente medarbeidere med enenorm tålmodighet. I tillegg har jeg et ekteskap som i realitetetn er over, vi lever to separate liv. Han har sagt klart fra at han vil ikke høre et ord om jobben min, så der er det null støtte å hente. Vi bor sammen kun pga barnet, og økonomi ( han har bare deltids jobb, studerer). Kjenner jeg er i ferd med å slite meg helt ut av dette, humøret synker og tror jeg blir deprimert snart. Har skuldrene oppe under ørene. Alt jeg ønsker, er en fin hverdag- ikke slik det er nå. Er ikke bare bare å bytte jobb heller, det er beinhard her jeg bor, så egentlig skal jeg bare være gladjeg har en jobb. Anonymous poster hash: d8913...cd0
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #2 Skrevet 8. januar 2017 Oj.. Men hva skulle din oppgave være i bedriften? Anonymous poster hash: b21e8...06b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #3 Skrevet 8. januar 2017 Min jobb er mellomleder, dvs leder for et team på 10 stk. De er kjempeflinke, men eieren har ingen tro på de, og kritiserer og håner de ved første anledning. Prøver jeg å si de er flinke, så nekter hun å høre. Min sjef er inkompetent, og skal være "bestevenn" da han er hos oss, men oppfører seg som et rasshøl så fort eier dukker opp. HI Anonymous poster hash: d8913...cd0
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #4 Skrevet 8. januar 2017 Det med arbeidskontraktene er jo lovbrudd, så der kan du henvise til lovverket. Der bør jo også de som går i ulovlige kontrakter ta opp, gjerne i en felles sak mot ledelsen. Som mellomleder bør du støtte dem og være saklig og vise til lovverket. Ellers ville jeg tenkt at dette er en midlertidig jobb, en jobb som du kun har fordi den gir deg to goder - lønn og det faktum at det ofte er lettere å søke ny jobb når man er i jobb. Men ang. mannen - hvorfor gidder du å sponse studiene til mannen når han ikke støtter deg på noen som helst måte? Anonymous poster hash: 87258...270
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå