Gå til innhold

Hvordan blir jeg kvitt ham?! (Utroskap dessverre)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg veit at det er helt på trynet og min egen feil og at man ligger som man reder osv osv osv... Vel jeg har havnet i en utrolig kjip situasjon.

Har hatt et forhold til en mann på jobben. Kjekk, karismatisk og oppegående fyr trodde jeg.

Når jeg nå kommer til fornuft tok jeg først en prat med ham, han ble forbanna. Og tror at jeg kutter ham ut for å finne meg en ny elsker. Mannen min er han åpenbart ikke sjalu på overhodet, bare sur for at jeg sikkert finner en ny og at det er derfor.

Han kommer aldri til å si noe til min mann for han er gift selv også.

For å komme meg vekk søkte jeg ny jobb og fikk den. Dette er drømmejobben og jeg gleder meg til å starte og til å komme bort.

Starter der snart, men fikk nå vite at denne fyren har kjøpt seg inn i selskapet jeg starter i og at han kommer etter!!!!

Hva gjør jeg!? Han har også sagt før at han kan gjøre livet ganske kjipt for meg, jeg tror han ser på det som et kompliment til meg at han er eiesyk.

Anonymous poster hash: 65c5d...eaf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den blir ikke enkel uten at mannen din får vite noe, eller man kan håpe han finner ei ny ei.

Har du sms/mail hvor han skriver dette anmelder du han for trakassering.

Anonymous poster hash: a1df3...3e1

Skrevet

Jeg har det bare muntlig.

Slettet alle SMS

Anonymous poster hash: 65c5d...eaf

Skrevet

Dont't shit where you eat!

Anonymous poster hash: fd26e...a5f

Skrevet

Det var kjiper'n.... du får prøve å snakke med han, få han til å forstå at han bare driter seg ut hvis han skal fortsette å følge etter deg når du ikke er interessert. Kanskje han føler seg dum nok til å gi opp.

Ellers får du bare søke videre på andre jobber da... komme deg vekk igjen.

Anonymous poster hash: 63c0e...3e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...