Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #1 Skrevet 7. januar 2017 Skal snart til Calpe og reiser sammen med flere andre. Men vi kommer ikke til å være sammen som gjeng hele tiden. Tenker ta med meg gutten litt for oss selv på dagtid, og lurer på om det er noen småbarnsvennlige ting å gjøre i området? Han liker dyr og å bade, men hater sjø (livredd for bølger, selv når jeg bærer han og vannet ikke er i nærheten). Har ikke tilgang på bil, men skal bo sentralt og kan selvsagt ta taxi også. Anonymous poster hash: ad06d...946
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #2 Skrevet 7. januar 2017 I Benidorm er der to dyreparker, Mundomar og Terra Natura. Terra Natura er kjempestort, et par år siden vi var der, men så ut som at dyra hadde det bra og det var fine områder. Mundomar er en veldig koselig "tropisk oase", mest fugler/smådyr/vanndyr. Veldig flott delfinshow. Lekeapparater til barna. Liker oss veldig godt der og har vært der flere ganger:) Anonymous poster hash: 58ba2...d3a
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #3 Skrevet 8. januar 2017 Skal snart til Calpe og reiser sammen med flere andre. Men vi kommer ikke til å være sammen som gjeng hele tiden. Tenker ta med meg gutten litt for oss selv på dagtid, og lurer på om det er noen småbarnsvennlige ting å gjøre i området? Han liker dyr og å bade, men hater sjø (livredd for bølger, selv når jeg bærer han og vannet ikke er i nærheten). Har ikke tilgang på bil, men skal bo sentralt og kan selvsagt ta taxi også. Anonymous poster hash: ad06d...946 Når drar dere? Må ikke forvente sydentemperaturer om du reiser nå. Mye er stengt nå, men noe er åpent. Kommer an på når dere drar da? 😊 Anonymous poster hash: f8452...4dc
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #4 Skrevet 8. januar 2017 Det er jo ikke badevær i calpe nå. Så der utgår uansett. I Valencia som kun er 1 1/2 kjøretur unna calpe er det en kjempeflott dyrepark. Den er sånn immersion zoo med fokus på respekt for dyrene og dyrevelferd. Den heter Bioparc Valencia. Anbefales. Ellers er det noe lekegreier på taket av kjøpesenteret La Marina ved Benidorm. Anonymous poster hash: bb6f9...877
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #5 Skrevet 8. januar 2017 Hi her, skjønner at "snart" er et vidt begrep, haha vi drar i starten av April 😊 jeg gleder meg men har litt panikk allerede, har aldri flydd med mini før, og heller aldri vært i Calpe Da ligger det iallefall an til å bli noen dyreparker finnes det noen badeland/bassenger i området? Er basseng der vi bor også men det er et lite og dypt basseng, tenker at "vannanlegg" gjerne også har barnebasseng med grunt vann, hvis det finnes Anonymous poster hash: ad06d...946
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #6 Skrevet 8. januar 2017 Hi her, skjønner at "snart" er et vidt begrep, haha vi drar i starten av April 😊 jeg gleder meg men har litt panikk allerede, har aldri flydd med mini før, og heller aldri vært i Calpe Da ligger det iallefall an til å bli noen dyreparker finnes det noen badeland/bassenger i området? Er basseng der vi bor også men det er et lite og dypt basseng, tenker at "vannanlegg" gjerne også har barnebasseng med grunt vann, hvis det finnes Anonymous poster hash: ad06d...946 Det er et badeland tilknyttet Terra Natura (dyreparken som noen andre nevnte). En kan velge å kjøpe billett til en av parkene, eller begge. Anonymous poster hash: 79538...45b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #7 Skrevet 8. januar 2017 Det er badeanlegg tilknyttet Mundomar også, rett ved siden av. Og så er en dagstur til Valencia vel verdt, som noen over her nevnte. Om dere leier bil. Gamlebyen i Valencia er nydelig. Gamlebyen i Altea er også veldig fin og koselig, den ligger kort vei fra Calpe. Men det er nok mest spennende for mor og ikke barnet da:) Anonymous poster hash: 58ba2...d3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå