Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #1 Skrevet 7. januar 2017 Først; Linni virker som en herlig dame! Skikkelig snill og søt, virker også som en kjempeflink mor! Men sjekk instagrambildene hennes fra i kveld 😂 Hun og typen på 19 år er på fest med kompisene hans født i 1998 😂 Skjønner ikke hva de kan ha til felles i det hele tatt... bortsett fra *wink-wink* Ser ut som de er på alene hjemmefest hos en av disse guttungen 😂 Jeg er 37, og har en sønn født i '99, og jeg må jo bare le 😂 Anonymous poster hash: a59d9...cc6
Høstduft Skrevet 7. januar 2017 #2 Skrevet 7. januar 2017 Tenkte samme tanken selv i kveld. Snappen hennes er enda verre. Ellers liker jeg Linni godt, men at det der kan være gøy for henne skjønner jeg ikke helt.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #3 Skrevet 7. januar 2017 Tenkte samme tanken selv i kveld. Snappen hennes er enda verre. Ellers liker jeg Linni godt, men at det der kan være gøy for henne skjønner jeg ikke helt. Ja, så snappene også nå 🙈 Jeg blir bare så flau 🙈 Kan tenke meg de gutta digger det da 😂 Sikkert "dritkult" at kompisen er sammen med en voksen milf 😂 Men det blir veldig, veldig flaut 😂 Anonymous poster hash: a59d9...cc6
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #4 Skrevet 7. januar 2017 Hva heter hun på snap ? Anonymous poster hash: fe389...17c
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #5 Skrevet 7. januar 2017 Hva heter hun på snap ? Anonymous poster hash: fe389...17c meisterlinnii Anonymous poster hash: a59d9...cc6
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #6 Skrevet 7. januar 2017 meisterlinnii Anonymous poster hash: a59d9...cc6 Takk. Har lagt til. Men ser ingenting🤔🙈 Anonymous poster hash: fe389...17c
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #7 Skrevet 7. januar 2017 Jeg måtte bare fjerne henne fra snap. Wææææ, iiiiiihi, wæææææ, mmmmmi. Orket ikke alle de vrælene. Det er enten de, snapp i bilen med pout og pose eller fylla det går i. For ikke å snakke om tunga til typen som flekkes ut NON stop. Travelt! Anonymous poster hash: a3d1f...954
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #8 Skrevet 8. januar 2017 Ojsann. Flaut ja Anonymous poster hash: a12cf...bf9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå