Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #1 Skrevet 7. januar 2017 Hvem som skal være faddere for barnet mitt. Hun har en mening og gir seg ikke på det... får meg til å få dårlig samvittighet. Hun mener søsken med partner må spørres. Vi har valgt å kun spørre helsøsken. Nå sier hun at partneren (til hennes eget barn vel og merke) vil bli så skuffet Osv... prøver å komme med idé etter idé... vi har valgt og hun får meg til å føle meg så fæl. Har skrevet ang dette før her inne, men inne særlig om mamma. Hun gir seg liksom ikke på det og det er nå noe jeg går og tenker på hele tiden... vi har ikke "plass" til flere faddere heller... skal vi ta med partner er vi opp i 7.... er det virkelig så fælt av oss og kun velge søsken uten samboerne? Anonymous poster hash: bd037...0a4
Snøfnugget Skrevet 7. januar 2017 #2 Skrevet 7. januar 2017 Nei dette velger dere selv. Vi har også valgt kun søsken uten partnere (også selv om vi begge er faddere for barna til broren til mannen). Lukk ørene og si at dere har bestemt dere. Dette er ikke oppe for diskusjon.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #3 Skrevet 7. januar 2017 Vi skal døpes gutten vår iløpet av januar. Og vi har en fra før. Vi har 2 faddere, min bror og samboer sin bror. Begge er i fast forhold med barn. Men vi ville ha våre søsken. Jeg er også fadder på min brors barn, sammen med min svigerinne søsken. Anonymous poster hash: b84a4...e31
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #4 Skrevet 7. januar 2017 Dette har hun ingen verdens ting med. Øv deg på å si: "Nå har vi bestemt oss. Det er ikke noe poeng i at du maser mer, for det kommer ikke til å bli endret." Anonymous poster hash: 6fd18...abf
skinnfilla Skrevet 7. januar 2017 #5 Skrevet 7. januar 2017 Si ,som min datter til søsken : Er du saft? Ikke det? Så slutt å blande deg! Neida, men dette har hun ingenting med. GU beskjed på en grei måte.
skinnfilla Skrevet 7. januar 2017 #6 Skrevet 7. januar 2017 Si ,som min datter til søsken : Er du saft? Ikke det? Så slutt å blande deg! Neida, men dette har hun ingenting med. GU beskjed på en grei måte. Eller gi 🙄
februarprins2013 Skrevet 8. januar 2017 #7 Skrevet 8. januar 2017 dette har hun ingenting med,det gjør dere som dere vil
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #8 Skrevet 8. januar 2017 Haha! Min mor hadde motsatt mening ang faddere! DHun mente at forhold gikk ad dundas rett som det var, men søsken ble man ikke kvitt. Derfor ingen partnere som fadder . Men har dere fyllt opp lista så er det ikke noe mer å gjøre med den saken. Anonymous poster hash: c53bb...82a
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #9 Skrevet 8. januar 2017 Du til din mor: Heter du saft? Din mor: nei? Du: Så slutt å bland deg. Anonymous poster hash: 0a5d7...a60
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #10 Skrevet 8. januar 2017 Haha. Leste ikke svarene før jeg postet akkurat samme tips 🙊 Beklager, HI. Anonymous poster hash: 0a5d7...a60
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #11 Skrevet 8. januar 2017 Med barn nr 1 var det broren min, broren til gubben og ei god venninne av meg som var fadder. Med barn nr 2 var det min bror nr 2 og svigerinnen min(kona til broren til min mann). Jeg har 2 brødre og han 1 Brødrene mine hadde kjæreste på det tidspunktet,men hadde vært sammen kun et 1-2 år. Svigerinnen min har vært i familien i over 16 år. Følte det ble riktig å gjøre det sånn. I tillegg så hadde jeg sett på svigerinnen min som fadder uansett om hun skilte seg... Da vi kjenner hverandre godt. Syns moren din ikke skal blande seg i hvem du velger til faddere for DINE unger. Hvorfor skulle noen blitt fornærmet for sånt ?! Har jo ingen praktisk betydning. Gubben ble valgt som fadder for 2 barn og ikke jeg... Tenkte ikke over det en gang? Er snakk om voksne folk eller? Kan skjønne sånn som den ene broren min som ble litt furt, da han ikke kunne være fadder for første.... Men han var da 13-14 år..... Anonymous poster hash: 18b0a...0c5
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #12 Skrevet 8. januar 2017 Takk for svar alle sammen.. bare litt vondt når hun mener jeg gjør noe feil og nesten slemt. Hun sa "det er så sårt at du ikke velger henne også, må du ta din bror da"? Hun vil til og med ikke jeg skal velge min bror fordi samboeren hans ikke blir valgt. Fatter ikke hvorfor hun gidder gjøre dette så vanskelig for meg.. hun er ellers ikke sånn. Er bare noen ting hun får for seg 😳 Trist for meg å vite at hun føler slik også.. ødelegger litt av dagen liksom Anonymous poster hash: bd037...0a4
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #13 Skrevet 8. januar 2017 Dette har hun ikke noe med... Og jeg tror de andre forstår at ikke ALLE kan velges. Til vår er kun våre søsken faddere. Det blir vårt eneste barn og vi ønsket å ha alle søskenene - er ikke sånn at vi kan velge "neste par til neste barn". Da ble det ikke plass til samboere i tillegg. Ingen reagerte på det (noen kunne kanskje blitt såret om vi hadde tatt med én samboer og ikke resten tho). Anonymous poster hash: f1625...80f
Iiiiik Skrevet 8. januar 2017 #14 Skrevet 8. januar 2017 Takk for svar alle sammen.. bare litt vondt når hun mener jeg gjør noe feil og nesten slemt. Hun sa "det er så sårt at du ikke velger henne også, må du ta din bror da"? Hun vil til og med ikke jeg skal velge min bror fordi samboeren hans ikke blir valgt. Fatter ikke hvorfor hun gidder gjøre dette så vanskelig for meg.. hun er ellers ikke sånn. Er bare noen ting hun får for seg Trist for meg å vite at hun føler slik også.. ødelegger litt av dagen liksom Anonymous poster hash: bd037...0a4 Men det er jo akkurat derfor hun gnåler - fordi hun vil at du skal få dårlig samvittighet, og deretter ombestemme deg. Ikke greit! Jeg har svigerfamilie som bryr seg og innimellom spør jeg dem om hvem som tok beslutninger da mannen min var liten - om det var dem eller om det var besteforeldrene hans. Det er mye bedre hvis du blir forbanna enn lei deg, og tenker at dette er en god anledning til å vise henne at det er ikke hun som har blitt mor nå. Hun er mormor, og det er en viktig rolle, men det er ikke lenger hun som sitter i førersetet.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #15 Skrevet 8. januar 2017 Takk for svar alle sammen.. bare litt vondt når hun mener jeg gjør noe feil og nesten slemt. Hun sa "det er så sårt at du ikke velger henne også, må du ta din bror da"? Hun vil til og med ikke jeg skal velge min bror fordi samboeren hans ikke blir valgt. Fatter ikke hvorfor hun gidder gjøre dette så vanskelig for meg.. hun er ellers ikke sånn. Er bare noen ting hun får for seg 😳 Trist for meg å vite at hun føler slik også.. ødelegger litt av dagen liksom Anonymous poster hash: bd037...0a4 Å være fadder er ikke en posisjon som skal deles ut av "høflighetshensyn". Det skal være en person dere mener kan hjelpe dere i den åndelige oppfostringen av barnet. Det skal ikke være din mors vurdering, og i alle fall ikke din mors ønske om å "glede" faddernes samboere. Anonymous poster hash: 6fd18...abf
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #16 Skrevet 8. januar 2017 Du må faktisk bare overse henne. Trodde dessuten seks faddere var max. Når dåpen er over, finner hun nok noe nytt å gnåle om. Ikke omgi deg mer enn nødvendig med mennesker som tapper deg for energi. Anonymous poster hash: b1f6a...bcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå