Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #1 Skrevet 7. januar 2017 Vi har 70/30 fordeling. Når barnet er hos sin far, er h*n ikke ute i stua sammen med faren, sitter bare på rommet. Her er det ikke sånn. Hva kan det bety? Trenger det bety noe som helst? Anonymous poster hash: bbc99...3f6
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #2 Skrevet 7. januar 2017 Vi har 70/30 fordeling. Når barnet er hos sin far, er h*n ikke ute i stua sammen med faren, sitter bare på rommet. Her er det ikke sånn. Hva kan det bety? Trenger det bety noe som helst? Anonymous poster hash: bbc99...3f6 Hvem forteller deg dette? Anonymous poster hash: 81c44...670
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #3 Skrevet 7. januar 2017 Greit å vite om barnet er 3 eller 14?? Anonymous poster hash: 8bc5a...1e7
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #4 Skrevet 7. januar 2017 Hvem forteller deg dette? Anonymous poster hash: 81c44...670 Hvordan det? Hi Anonymous poster hash: bbc99...3f6
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #5 Skrevet 7. januar 2017 Greit å vite om barnet er 3 eller 14?? Anonymous poster hash: 8bc5a...1e7 Ja, beklager. 10 år, men har gjort det et par år. Gjør ikke det hjemme. Hi Anonymous poster hash: bbc99...3f6
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #6 Skrevet 7. januar 2017 Hva gjør barnet på rommet? Dataspill o.l.? Anonymous poster hash: 79732...427
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #7 Skrevet 7. januar 2017 Hva gjør barnet på rommet? Dataspill o.l.? Anonymous poster hash: 79732...427 Samme som her egentlig, bare på rommet. Tegner, leser, ser på YouTube osv. Man skulle kanskje tro barnet hadde spill og TV på rommet der men ikke her, og så er det faktisk omvendt. Jeg synes bare det høres så stusselig ut. Men det trenger jo ikke å bety noe. Barnet sier det er "mer å gjøre" på rommet enn i stua når h*n er hos faren. Her er det jo sånn sett omvendt, likevel trekker ikke barnet til rommet hele tiden. Vi er jo sammen, snakker og ler. HI Anonymous poster hash: bbc99...3f6
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #8 Skrevet 7. januar 2017 Samme som her egentlig, bare på rommet. Tegner, leser, ser på YouTube osv. Man skulle kanskje tro barnet hadde spill og TV på rommet der men ikke her, og så er det faktisk omvendt. Jeg synes bare det høres så stusselig ut. Men det trenger jo ikke å bety noe. Barnet sier det er "mer å gjøre" på rommet enn i stua når h*n er hos faren. Her er det jo sånn sett omvendt, likevel trekker ikke barnet til rommet hele tiden. Vi er jo sammen, snakker og ler. HI Anonymous poster hash: bbc99...3f6 Ja, der kom jo det du ønsket å formidle til oss. At siden du er snill og hyggelig og tilbyr samvær, er barnet ikke på rommet i "dine" dager. Anonymous poster hash: 81c44...670
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #9 Skrevet 7. januar 2017 Hvordan det? Hi Anonymous poster hash: bbc99...3f6 Det er relevant i mange henseende. Klager far over at barnet nekter å komme ut av rommet? Er det noen som tar tida på hva som er "hele tida på rommet"? Er det barnets subjektive påstand? Er det en tredjeperson som observerer faren og barnet sammen, og reagerer på dette? Anonymous poster hash: 81c44...670
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå