Gå til innhold

Barnet sitter bare på rommet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har 70/30 fordeling. Når barnet er hos sin far, er h*n ikke ute i stua sammen med faren, sitter bare på rommet. Her er det ikke sånn. Hva kan det bety? Trenger det bety noe som helst?

 

Anonymous poster hash: bbc99...3f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har 70/30 fordeling. Når barnet er hos sin far, er h*n ikke ute i stua sammen med faren, sitter bare på rommet. Her er det ikke sånn. Hva kan det bety? Trenger det bety noe som helst?

 

Anonymous poster hash: bbc99...3f6

Hvem forteller deg dette?

 

Anonymous poster hash: 81c44...670

Skrevet

Greit å vite om barnet er 3 eller 14??

 

Anonymous poster hash: 8bc5a...1e7

Skrevet

Hvem forteller deg dette?

 

Anonymous poster hash: 81c44...670

Hvordan det?

 

Hi

 

Anonymous poster hash: bbc99...3f6

Skrevet

Greit å vite om barnet er 3 eller 14??

 

Anonymous poster hash: 8bc5a...1e7

Ja, beklager. 10 år, men har gjort det et par år. Gjør ikke det hjemme.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: bbc99...3f6

Skrevet

Hva gjør barnet på rommet? Dataspill o.l.?

 

Anonymous poster hash: 79732...427

Skrevet

Hva gjør barnet på rommet? Dataspill o.l.?

 

Anonymous poster hash: 79732...427

 

Samme som her egentlig, bare på rommet. Tegner, leser, ser på YouTube osv. Man skulle kanskje tro barnet hadde spill og TV på rommet der men ikke her, og så er det faktisk omvendt. 

 

Jeg synes bare det høres så stusselig ut. Men det trenger jo ikke å bety noe. Barnet sier det er "mer å gjøre" på rommet enn i stua når h*n er hos faren. Her er det jo sånn sett omvendt, likevel trekker ikke barnet til rommet hele tiden. Vi er jo sammen, snakker og ler. 

 

HI 

 

Anonymous poster hash: bbc99...3f6

Skrevet

 

Samme som her egentlig, bare på rommet. Tegner, leser, ser på YouTube osv. Man skulle kanskje tro barnet hadde spill og TV på rommet der men ikke her, og så er det faktisk omvendt.

 

Jeg synes bare det høres så stusselig ut. Men det trenger jo ikke å bety noe. Barnet sier det er "mer å gjøre" på rommet enn i stua når h*n er hos faren. Her er det jo sånn sett omvendt, likevel trekker ikke barnet til rommet hele tiden. Vi er jo sammen, snakker og ler.

 

HI

 

Anonymous poster hash: bbc99...3f6

Ja, der kom jo det du ønsket å formidle til oss. At siden du er snill og hyggelig og tilbyr samvær, er barnet ikke på rommet i "dine" dager.

 

Anonymous poster hash: 81c44...670

Skrevet

Hvordan det?

 

Hi

 

Anonymous poster hash: bbc99...3f6

Det er relevant i mange henseende. Klager far over at barnet nekter å komme ut av rommet? Er det noen som tar tida på hva som er "hele tida på rommet"? Er det barnets subjektive påstand? Er det en tredjeperson som observerer faren og barnet sammen, og reagerer på dette?

 

Anonymous poster hash: 81c44...670

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...