Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #1 Skrevet 7. januar 2017 Her skulle jeg eu-godkjenne bilen og det kom på ca 8000 kr. Og så må jeg trekke en visdomstann og det kommer på mellom 1000 og 2000 kr (mente tannlegen). Jeg har dårlig økonomi og nå ryker alle sparepengene mine. Har såpass stram økonomi at det tar tid å få opp igjen sparekontoen. Måtte bare få det ut. Ikke kjekt. Anonymous poster hash: c69a3...2cd
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #2 Skrevet 7. januar 2017 Be tannlegen henvise deg til sykehus for å trekke tanna så slipper du unna med under 400 kr Anonymous poster hash: e3239...94a
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #3 Skrevet 7. januar 2017 Be tannlegen henvise deg til sykehus for å trekke tanna så slipper du unna med under 400 kr Anonymous poster hash: e3239...94a Da er det vel lang kø? Har to ganger hatt betennelse i den nå så må bare få den vekk så fort som mulig før det blir noe mer. Anonymous poster hash: c69a3...2cd
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #4 Skrevet 8. januar 2017 Kondolerer, og det må være forferdelig vondt og vanskelig for andre å forestille seg. Likevel har vi mennesker ulike kriser her i livet, og det må være lov. Tenk om noen skulle komme og si ti still til deg? Feks et stakkars barn som omtrent aldri har smakt rent vann, har null mat, og i tillegg har mistet alt h*n har av familie.. Har ikke folk lov til å føle seg frustrerte i tilfelle andre har det mer vanskelig? Anonymous poster hash: f33da...0df
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #5 Skrevet 8. januar 2017 Skjønner ikke hvorfor hi ikke skal få tømme seg? Å se hardt opptjente sparepenger ryke ut av sparekonto samme måned er jo kjipt. Det er ikke mye penger og det forteller meg at hi slettes ikke har god råd. Det må være lov å få sukke litt da. Jeg er så forbanna på den kulturen her inne. Alltid noen som har det verre. Så de som er på sykehus med alvorlig sykt barn skal ikke få uttrykke sin engstelse fordi det i samme øyeblikk døde et barn i etasjen under? Hun som ble lam i bilulykke kan ikke klage fordi en annen døde? Her inne trumfer død alt åpenbart. All annen motstand i livet skal man takle da døden er det verste. HI, det er kjedelig å ha det slik, har ingen trøstende ord. Annet enn at du åpenbart er flink til å prioritere som klarer å spare litt. Du vet du klarer det så dette klarer du igjen. 😊 Anonymous poster hash: 6a8f0...316
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #6 Skrevet 8. januar 2017 Uff, hi, ikke kjekt. Du får håpe det ikke kommer flere slike overraskelser. Du har vært flink som har bygget opp en sparekonto til tross for stram økonomi, og slike kjipe ting er vel akkurat det man har en buffetkonto til? Selv om det er kjedelig å måtte ta den i bruk. Anonymous poster hash: d8617...6ed
Gjest Skrevet 8. januar 2017 #7 Skrevet 8. januar 2017 Innlegget har blitt moderert etter regelen om avsporinger, latterliggjøring samt svar til dette. Mod K.taylor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå